connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Har 11 dager igjen til termin, og da er det utgjordt at jeg har dratt på meg ett eller annet. Hode og kroppen værker, jeg er kvalm, diare og helt potte tett i nesa. Yohoo... snakk om å samle krefter til å føde. Får lage meg en god kopp te og ta en paracet. Dyna neste... Er vel lurt å jobbe for å bli kvitt dette før en eventuell fødsel.
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Stakkars deg, det hørtes veldig slitsomt ut.. :s og ikke minst bekymringen som følger med. Jeg sniker meg unna alt som heter smitte om dagen og krysser fingrene. Tenkte jeg skulle tipse om akupunktur ved forkjølelse dersom du alt feks går til modningsakupunktur. Min akupunktør har hittil klart å holde halsvondten min i sjakk og jeg krysser fingrene for at jeg slipper unna til fødsel Men søren som de punktene er effektive! Før var jeg dårlig 4-5 ganger i året og nå kan jeg ikke huske sist. BANK I BORDET;) Cvitamin, te m/honning, sove, drikke masse kan kanskje hjelpe kroppen din raskt igjennom dette? Masse god bedring!!!
*Super*Mamman* Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Æsj , ja... Formen min også er blitt dårlig nå. Helt pokke tett i bihulene og halsen verker som bare det... Er 1 dag på overtid nå, men håper det ikke blir fødsel i natt iallefall. SKal til legen i morgen, så håper jeg kan få en penicillinkur som kan virke inn litt før fødselen starter.. God bedring til deg da:)
Dramatica Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Var hos legen for en uke siden jeg også, var sikker på at jeg hadde bihulebetennelse... Har termin til fredagen... Der fikk beskjed om at jeg sikkert hadde tette bihuler, god bedring og resept på en nesespray - som IKKE virker. Hva er vitsen???? Så da doser jeg meg på otrivin, som man egentlig ikke skal (har gått på den for barn i lange tidaer nå, men gikk nå over til den for voksen) Bihulene er løsna opp, men nesa blir tett flere ganger om dagen....
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Er du sikker på at det er influensa? Bare spør, fordi da jeg skulle ha nr 2 med termin midt i verste influensaperioden (februar) ble jeg også dårlig. Trodde det var influensa og gjorde ingenting med det, utover å prøve å slappe av så godt jeg kunne (enkelt med en 2 1/2 -åring!). Vel, den dagen jeg gikk i fødsel (7 dager på overtid) fikk jeg feber også. På sykehuset koblet de meg på antibiotikadrypp med det samme, og tok uendelig mange blodprøver for å finne ut hvorfor jeg hadde så høy feber. Teorien var en eller annen infeksjon.... Det viste seg at jeg hadde fått Sepsis (blodforgiftning), uten at noen kan fortelle meg hvordan jeg skal ha fått det. Jeg har mange ganger lurt på hva som ville skjedd om jeg IKKE hadde gått i fødsel denne dagen, for jeg hadde aldri trodd at det var noe annet enn influensa...
Dramatica Skrevet 18. mai 2008 #8 Skrevet 18. mai 2008 Hei igjen du:) Andre gangen jeg svarer deg på innlegget her på 3. trinnsem... Men jeg tror vi har noe av det samme! Spydde nesten i dag til morran, og hatt diare i hele dag.... + potte tett Men det er ikke det at det nærmer seg da???
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 18. mai 2008 #9 Skrevet 18. mai 2008 sykdom går nå jo... flere i barnehagen i alle fall... av barna... 40 i feber... diare... oppkast
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. mai 2008 Jo, her vandrer det masse greier for tiden. Stemora mi har hatt kvalme og hodepine, og lillemor kastet opp i forrige uke. Så det kan komme. Skal til JM på Tirsdag, så kan snakke med henne da. Om ikke det er veldig mye bedre i morra ringer jeg legen. Men etter å ha ligget under dyna i hele dag. Drukket te og tatt med en paracet har det hjulpet litt... Feber har jeg ikke, heldigvis. Er lett å bli sjuke nå. Er varmt og kaldt om hverandre.. så en kraftig forkjølelse er det nok:) Men det er bedre nå... selv om jeg er litt energiløs. Kjærsten min har tatt vare på meg i hele dag, så dette skal nok gå bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå