Gå til innhold

Grand Canaria, Arguineguin


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestilt tur i januar til Arguineguin. Vi reiser med Ving og skal bo på Sunwing resort der. Gleder oss masse til dette, men lurer på hva slags erfaringer andre har derfra?

 

Er klar over at dette er en typisk charterreise, men akkurat nå passer dette oss bra da vi reiser med to små barn.

 

Håper noen kan fortelle litt om deres opplevelser

Videoannonse
Annonse
Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Var der når jeg var yngre, og vi var superfornøyde. foreldrene mine har fortsatt å reise der, og nå skal vi også tilbake i september=)

Skrevet

Jeg synes det var ganske kjedelig der, men nå var kanskje ikke jeg "target audience" da jeg var der i en alder av 24, med mamma, pappa og lillesøs. Sikkert deilig å være der med barn med bamseklubb og sånt, pluss at det er et stort badeland rett i nærheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...