Mamma til en engel<3 Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Noen som allerede har funnet navn, eller har noen favoritter de vil dele? Så morro å se;D Jeg selv sliter masse med valget, har ei navneliste på mange sider, hehe:)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Hei! Vi vet ikke kjønnet så må ha noen alternativer klare dersom det skulle bli en liten guttebass;) *Patrick *Jonathan *Nicholas *Nicklas *Lucas Alexander *Julian *Sebastian ..Det er i hvertfall mine favoritter til nå
Snødronningen Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Samboer ville ha et staut norsk/vikingnavn og ønsket Torgeir/Geir (nix). Han avviste alle mine forslag til han fant ut at Sindre (et av mine forslag) var norrønt og betydde gnistre. Nå blir det Sindre. Fint å ha et navn slik at mine 2 døtre på 6 og 9 vet hvem som er der inne. Blir mer virkelig.
Mamma til en engel<3 Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2008 Patrick er jo nyyyydelig da!;D Fin alle de andre navna de også synes jeg;)
Mamma til en engel<3 Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2008 Sindre er jo et fint og rent navn da:) Liker det! Ja sant som du sier, kjekt å ha et navn å forholde seg til, blir fort litt mere "ekte" da for de andre:)
HøstBaby <3 Elias Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Lille sønnen vår har fått navnet Elias allerede. Det var ikke noe masse diskusjoner da begge likte dette navnet, så det var vel avgjort på sånn ca 2 minutter Er deilig å "vite" navnet allerede liksom, da blir alt mer virkelig og man føler seg enda et skritt nærmere
Mamma til en engel<3 Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. mai 2008 Åååh, Elias er bare så fantastisk nydelig! det har jeg alltid ville kalt min lille gutt siden jeg var lita pie, men desverre for min del så heter en goood kompis av sambo det så han nekter plent!:/ Nå tenker vi på Noah leander da;D men vi får se;)
smokke Skrevet 18. mai 2008 #9 Skrevet 18. mai 2008 Hvis vi får en gutt skal han hete Kasper Elias:) Grunnen er at jeg elsker navnet Kasper, og samboern min liker navnet Elias..da tar vi begge navnene
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 18. mai 2008 #10 Skrevet 18. mai 2008 synes kornelius og marinius er fine til et evt mellomnavn...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 18. mai 2008 #11 Skrevet 18. mai 2008 jøss viste ikke at Elias var så poppis.. vi hadde bestemt oss for Knut-Elias når vi var ca 18 uker på vei...
Mage igjen Skrevet 18. mai 2008 #12 Skrevet 18. mai 2008 Her blir det nok lille Mikkel eller William som kommer! Har også tenkt på Herman, August, Jakob eller Viktor. Er ikke helt i mål med hva det blir til enda!
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 18. mai 2008 #13 Skrevet 18. mai 2008 Vår lille skal hete Storm, et navn vi begge liker veldig godt. Hadde også Trym, Birk og Tord som alternativer, men Storm likte begge to
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #14 Skrevet 18. mai 2008 Har tenkt mye på Jacob vi om det skulle bli gutt. Navnet må være internasjonalt og lett å uttale på engelsk, det må passe til Emìl (uttales Emiiil) fordi vi vil kalle opp etter pappan min som døde for et par år siden, og navnet må ikke være super poppis. Også er det fint om det passer til Natalie da
Sina med Sprellings Skrevet 18. mai 2008 #15 Skrevet 18. mai 2008 Hvis det blir gutt blir det Magnus. Begge var heldigvis enige om dette navnet, men vi har diskutert lenge allerede for jeg har mast om å finne på navn siden vi begynte tenke på å få barn:)
Queen Mary Skrevet 18. mai 2008 #16 Skrevet 18. mai 2008 Får jeg en gutt skal han hete Cornelis, Magnus eller Leonard.
C@milla *EMIL* Skrevet 18. mai 2008 #17 Skrevet 18. mai 2008 Min skal hete Emil ) Synes det er et søtt navn, og begge likte det. Har ærlig talt ikke funnet så mange guttenavn som jeg var fornøyd med.
MammaCecilie Skrevet 18. mai 2008 #18 Skrevet 18. mai 2008 Gutten min skal hete Emilian:) Syntes det navnet er kjempefint. Er det eneste navnet jeg syntes er fint som ikke er så altfor populært enda:)
barnimagen82 Skrevet 18. mai 2008 #20 Skrevet 18. mai 2008 Dersom vi får en sønn skal han hete Adriel!
Jelly Belly Skrevet 18. mai 2008 #21 Skrevet 18. mai 2008 Dersom det blir gutt blir det antagelig Silas her i gården..
snaijka Skrevet 18. mai 2008 #23 Skrevet 18. mai 2008 vi har også Emilian som en favoritt her for tiden! Emilian-Andrè eller Leo-Emilian min serbiske mann lette på serbiske sider etter navn.. og det dukket opp og ble veldig godt mottatt hos meg da;-)
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #24 Skrevet 18. mai 2008 Jeg liker godt; Simen, Simon, Julian, Daniel, Isak, Jakob, Nicolai, Adrian...... men det er ikke lett og velge. Da vi ventet nr. to hadde vi navnet klart før han ble født men etter han var født var jeg ikke helt førnøyd med valget, brukte noen måner på at det skulle føles riktig. (Siden alle allerede hadde kalt bebisen for det før han kom ut) Så denne gangen skal vi ha noen alternativ ja!! Vet ikke hva det blir denne gangen men jeg har en fornemmelse av at det er en gutt!
<3 lykkeliten <3 Skrevet 18. mai 2008 #25 Skrevet 18. mai 2008 Vi fikk vite at vi mest sannsynlig får gutt nr fire. Så vi har nesten bestemt oss for navnet Storm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå