Gå til innhold

Jeg blir så ofte rørt jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er rart. Etter jeg fikk barn, sipper jeg for den minste ting.

Dagen i går begynte med storsipping til nasjonalsangen i begynnelsen av Oslotoget. Jeg forsøkte å synge med, men det var helt umulig.

Folkens, dette var på tv og ikke "real life".....

Det hjalp ikke stort at storebror sang med da. Han har jo øva seg i barnehagen på naljonalsangen vår...

Jeg regelrett hulker når jeg ser barna går i lucia tog, eller hører de synger barnesanger i kirken. ( Sånn går det når man skal hå dåpen når det er familiegudstjeneste..)

Tom høytlesing av "piken med svovelstikkene" får meg til å ta til tårene.

Jeg var da virkelig ikke sånn før!!!?!!!

Dessuten har jeg fått både høyde -og flyskrekk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i klubben :-)))) Med barna følger store porsjoner med engstelse...

Skrevet

Jeg skulle også svare akkurat det ... :-)

VELKOMMEN I KLUBBEN!!

¨Jeg sa til dritgreipappan i går at å være hormonell og nybakt mamma på 17.mai er en dårlig kombinasjon ... man må jo gråte av alle de fine barna i bunadene sine :-)

og fly er ikke gøy lenger, og biler er skummelt og maten og baktereier og ja..... vi kan jo sette dem i glass og ramme kan vi ikke ;-)

Skrevet

Jepp, og det blir bare verre. Syntes egentlig ting gikk greit nok etter første, men nå etter tre er det MYE hulking, ja. Heldigvis har pappaen nå skjønt hva det er - i begynnelsen ble han jo helt opprørt og trodde det var noe han hadde sagt eller gjort ;-))))

Skrevet

Jeg er også lettrørt og som med Gummelillan synes jeg det blir mer og mer for hvert barn. Heldigvis skal vi stoppe nå etter nummer tre, elllers ville jeg vel måtte tørke tårene når noen sa hei på en hyggelig måte ;-)

Noen ganger når jeg leser for storebror på sengekanten blir jeg så rørt at jeg må ta en pause. Noe så tåpelig! Storebror synes dessuten det er pinlig hvis moren hans skrur på krana ute blant folk...

Skrevet

Fullt så lettrørt som deg er jeg nok ikke blitt...hehehe...;=)

Men hvis jeg ser fødsler på tv...da er jeg nødt til å skylde på "flue på øyet";=)

Skrevet

hehe...Flue i øyet er ikke lenger godt nok fo rmin del... bisverm derimot, den hadde sikkert funka :-)

Skrevet

...hva med "sandstorm"?????

Skrevet

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa det er jo det selvsagt, eller fryktelig tørre linser under brillene....

Skrevet

Kjenner meg godt igjen ja :)

Sang med igår da vi så på toget i Oslo på tv.

Det ble en sånn gråtkvalt rar stemme...og minstemann sto å så på meg,la hodet på skakke,laget nedovermunn og sa " uhuuuu" ;)

Konfirmasjoner,dåper...ja bare tanken på det får tårer i øynene haha...men sambo er like følsom,så trenger ikke skjule for han...men datter derimot er hard som betong og sier stadig"sipper du nå igjen" ;)

Skrevet

Åja!! Tårekanalene får ikke tid til å gå tette og tørre her denne måneden! Det har jo vært både konfirmasjon og 17.mai og en nevø som forlovet seg!!

Det er jo rørende vakkert med bunader og smil og glede :-)))

Skrevet

Signerer denne ja! Jeg er jo egentlig av typen som så absolutt ikke vil at noen skal se at jeg feller en tåre men etter at ungene kom har dette blitt helt umulig!!

Jeg blir blank i øynene av alt mulig for tida, sist var på bhg jeg jobber når en av foreldrene sa at hun gleda seg til jeg kom tilbake (er sykemeldt). Nesten flaut...

Skrevet

hehe... neeeeeeeei det er ikke flaut, eller jo, det er jo akkurat det det er, men fader da...... hvor skal man gjøre av dem liksom, om de ikke kan komme ut av øynene :-) Det er kosleig å være ønsket da, jeg skjønner godt at du ble blankpollert i øyevinkelen.

Skrevet

Ja, godt å bli satt pris på vet du!

Ser at du er "nykokt" mamma igjen dritgrei, gratulerer!! (en av gutta mine elsker å slenge rundt seg med ord og uttrykk; ikke alltid de blir som originalen..)

Skrevet

jeg liker å være nykokt mamma jeg, det er akkurat sånn det føles av og til! Jo takkskrruha! Det er nydelig med den stemningen som lages i et hus med liten baby. den stemningen er helt spesiell og den varer så ufattelig kort så jeg nyter hvert sekund her nå. med ei lita ei ute i vogna si, og en enda mindre i kurven sin. radio, bilder på pc'n cola og dib.... deilige dager!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...