Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Skal ta ks, men lurer litt på hvor de tar snittet. Tar de det helt ved bikinilinja lissom så er jo det under hengemagen min. Hvordan blir det når såret skal gro tro? hmmm.. Noen som har tatt ks og har hatt "hengemage"?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Det blit tatt ved bikinilinjen. Å det gror så fint atte. Mitt gjorde det iallefall. Du har vel ikke hengemage når du går gravid? Det hadde ikke jeg. Å det kom ikke tilbake før etter at såret var grodd hos meg. så det går nok bra med deg å vil jeg tro.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Det ble tatt ved bikinilinjen, under fettansamlingen på magen. Magen min datt ned da jeg gikk på overtid, så fikk hengemage etter keisersnittet, har blitt mye bedre 6 uker etterpå. Snittet mitt er bare en tynn rød strek på 16cm, vært like pent hele tiden.
Lillesnuppis Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Ser ikke arret etter ks mitt lenger jeg, men det er jo over 20 år siden jeg fikk min keiserinne å da :-)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 HI her, har faktisk hengemage selv om jeg er høygravid. Har nok noe med et vekttap på nesten 50 kg før jeg ble gravid. Får håpe det gror bra der og da, trodde nemlig slikt kanskje trengte litt luft.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Du kan jo spørre om det er et alternativ å få snittet fra navlen og ned:) det har jeg etter hasteKS, Og da slipper jeg at arret gjør det mulig for "hengemage" å ligge over det. Nå har ikke jeg hengemage, men vil tro at et arr i bikinilinja kan gjøre at magen lettere vil henge over det.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 Hadde hengemage før, under og etter graviditet. Gikk fint det.. Grodde fint.. Så ekkelt som det høres ut løftet jeg hengen på kvelden og fikk luftet.. Ellers la jeg kanskje litt tøy innimellom på dagtid for ikke å ha for mye varme og fukt der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå