Hikken Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Hadde bestemora di rett? Veldig nysgjerrig nå altså :-)
1, 2, 3!!! Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Nix! Ikke denne gangen! Hehe! Mamma hadde blitt urolig i kroppen i går, "forvarsel" for noe som hun sier, så alle er enige om at hun er nok her snart! Har uansett termin om 12 dager da! Men vi får se! Har vært roligere i magen i natt og foreløpig i dag. Slik var det med nr 1 og 2 også + at kvisene som kom ved og rundt munnen de første to gangene er kommet over natta! Venter i spenning! =)
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Oi, sånne kviser har jeg også plutselig fått, er det et kjent tegn på at noe kan være på gang? Har ikke hørt om det før... Kroppen har også vært litt rar de siste dagene, litt mer "vondter", og alt er liksom "litt mer" nå... Er jo 3. gangs, men kan ikke huske at det har vært helt sånn med de andre.. Har forresten 16 dager til termin.
1, 2, 3!!! Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Vet ikke med disse kvisene, men både jeg og søstra mi har fått de før fødsel... Vært rar i kroppen jeg også... Sterke kynnere i hytt og pistol, med tak nederst i magen. Hadde kynnere tidligere også, men etter roen hadde senket seg, og jeg endelig fikk slappet av på dagtid. Renner mere på do, spes for "bommelom"... Håper det skjer noe snart nå! =)
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Spennende! Håper det skjer noe snart, særlig for deg, du har termin 4 dager før meg. Klarer jo ikke la vær å "kjenne etter" her og der, selv om det er 16 dager til termin... Syns igrunn jeg kunne slippe litt billigere unna denne gangen, har gått 12 og 13 dager over før... Hold oss oppdatert, blir så spent;)
1, 2, 3!!! Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Den er grei! Fikk 8 dager før termin med nr 1. (vannet gikk 3 dager før han kom da...) Ble satt i gang 7 dager etter termin med nr 2. Skal si fra hvordan det går jeg! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå