Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! lurer på om det er noen som har vært på ultralyd i uke 32? er der vanskelig å se hva det blir? har så lyst å vite om det blir gutt eller jente..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var på UL i forrige uke (var da 33+2), men fikk ikke bekreftet eller avkreftet kjønn fordi jordmor var mer enn opptatt nok av å sjekke det hun skulle (morkake og sånn), og tida ellers gikk med til måling i hytt og pine. Skal legges til at vi er såpass sikre på det kjønnet vi fikk vite i januar at vi spurte ikke heller denne gangen... Dessuten lå snella vanskelig til, og siden hun har blitt så stor var det tydeligvis ikke helt enkelt å få de riktige vinklene for å måle og se på ting ellers heller, så det gikk mye tid til forsøksvis puffing av baby rundt omkring der inne.

Men dersom baby ligger greit til ser jeg slett ingen grunn til at de ikke skal kunne se kjønnet så sent - det er jo nesten sånn at vi sitter igjen med et inntrykk av hvordan hun ser ut i ansiktet etter denne ultralyden, for det var så enkelt å se trekkene :)

Skrevet

ok.ja,det blir veldig artig å se..fikk dere vite hvor stor den var?

Skrevet

vi var på ultralyd i uke 32.han lå med hodet ned,vi spurte om det fortsatt ble gutt. kunne tydelig se at det var en gutt ja:))

Skrevet

Forigane gang var jeg på 3 ultralyder. Så tydelig kjønnet på alle, men den siste i uke 32 var den som viste det aller tydligst.

Skrevet

Hei, jeg var på ultralyd i forrige uke (32). Jeg spurte om hun kunne finne ut om det var gutt eller jente med en gang jeg hadde lagt meg hehe...Hun tok seg tid til det, og det var uten tvil jente, sa hun :-) Så nå handles det rosa i hytt og pine ;-)

Ellers målte hun størrelse osv. Jenta mi er litt over gjennomsnittet...lik mora hehe....

Lykke til :-)

Skrevet

Ja, var på UL 14.Mai, uke 33, og hun gikk gjennom og sjekka hele babyen at alt sto bra til. Han lå med ryggen til oss, og hodet ned, men klarte å se en pung og en liten tissemann, og at han vifta med storetåa og gjemte ansiktet bak to knyttnever. Morkaka hadde også strekkt seg oppover, så da er jeg klar til å føde normalt!

Det skal gå helt bra å se kjønnet på den ultralyden hvis jordmora er villig til og klarer å se det!

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...