Gjest Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Ønsker jo å bruke bunaden min, men det er kanskje håpløst når man skal amme?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Høres litt håpløst ut jah.. Av med ALT får å få frem puppen!! Tror jeg bare hadde pumpa meg gitt ) Og hatt på bunad selvfølgelig
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 hadde på bunad i kirka, og skiftet etterpå. kommer litt an på åssen bunad man har også da. jeg må ta av vesten og dra opp skjorta, eneste plunderet er lenka som holder sammen vesten på en måte, går i sikk-sakk, må tre den i.
Carta Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Jeg hadde på bunad i hele dåpen (fra morgen til kveld) og det gikk veldig fint! Hekta opp overdelen og bretta opp skjorta. No problemo!
Hikken Skrevet 17. mai 2008 #5 Skrevet 17. mai 2008 Sier som anonym, kommer litt an på bunaden. Med min hadde det gått greit, bare å ta av et par søljer og dra vesten til side, men kan se for meg at det finnes andre bunader det er værre med :-S
majsenna™ Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Hadde jeg kunne valgt om ogjen hadde jeg latt bunaden være hjemme i dåpen til vesla. Tok så langt tid å fjerne alle søljene før amming at hun ble sur og ikke ville ha da jeg endelig fikk frem puppen. Det hele resulterte i en hylskrikende, sulten og forvirret liten stakkar som ikke skjønte hvorfor det var så mye styr.. 17 mai, ble det derfor kjole med enkel utringning, og en mye mer fornøyd liten snupp
Sunniva78 har to små Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 Jeg tar med pumpa-melk i flaske. Min bunad er håpløs med tanke på amming, må ta av meg hele stasen jo... Og mm tåler 8 timer i romtemperatur, så det skal vel gå greit tenker jeg.
♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 18. mai 2008 #8 Skrevet 18. mai 2008 Jeg hadde på bunad i dåpen. Ammet like før jeg tok den på, og pumpet samtidig ut en skvett som jeg hadde med i kirka i tilfelle han ble sulten. Han sov i kirka under dåpen, så når vi kom hjem å skulle spise middag ble han sulten. Da fikk han det jeg hadde pumpa, slik at jeg fikk beholde bunaden på under maten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå