Gå til innhold

Hva jobber dere på krangle med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo skjønt at det er en del av dere som går på trygd da, men jeg skulle gjerne like å vite hva dere usympatiske kranglefanter egentlig gjør i det daglige:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner med du går på trygd du da.

Skrevet

Kan jeg gjeeeeeeeeeespe med deg Lut? Føler for rovdyr nå, men er litt usikker da jeg mener det beveget seg i vinduet mitt...hmmmffff

Skrevet

Jeg må si jeg er litt sjokkert over at dere ikke engang tør å fortelle hva dere jobber med. Hva er problemet liksom?

Skrevet

Det er jeg som er halliken din, tøs. Gå og gjør nytte for deg nå!

Skrevet

Hvorfor ikke? Jeg jobber som frekk telefonselger jeg:)

Skrevet

Jeg jobber som baker og jeg pisser i kakene deres.

Dette er ikke skravle!!

Skrevet

Så lat du er. Jeg hadde kjeda meg ihjæl hjemme jeg. Er faktisk lei av å ha permisjon også. Men det blir jo deilig å være hjemme hvis det blir en fin sommer da.

Skrevet

Drit lat.

Hjemme? Nei, det hadde jeg aldri orket. Hadde jeg krepert. Men jeg tror aldri jeg kommer til å jobbe heller.

Skrevet

Og hva bedriver så du dagene med da?

Skrevet

Ikke som telefonselger.

Jeg trener en god del - til tross for latskap, og jeg studerer litt nå og da.

Skrevet

Jeg er som sagt på rehabpenger for tiden, men er hjelpepleier og arbeidet tidligere med fysisk og psykisk funskjonshemmede i bolig.

Skrevet

Pr dags dato er jeg en "trygdesnyltende latsabb" som ikke jobber det skapte grann utenfor hjemmet....høres det spennende og fristende ut?

Forøvrig en kort karriere heldigvis ;-)

Skrevet

Da er du jo ganske flink da vil jeg si:) Men du synes ikke det er stusselig å ikke ha kollegaer da? Det er det jeg synes er det beste med å jobbe. Vi har et kjempebra miljø og er også mye sammen privat også. Dessuten har vi en kjempebra bonusordning på min jobb. I tillegg til lønna selvsagt. Ellers hadde jeg aldri giddet å vært telefonselger jeg heller:)

Skrevet

Ikke ha kollegaer?

Tja, der jeg trener har jeg kollegaer igrunn - og man har da medstudenter. Er sjeldent jeg er alene - eller aldri sånn sett. Ellers har man jo venner da, sånn privat - og det er få av dem jeg gidder å være med utenom trening og slikt noe - noen hører til unntakene.

Hadde aldri passet som telefonselger.

Skrevet

Nå er ikke jeg så veldig imot trygdesnyltere som enkelte andre her inne. Jeg har jo til tider vært det selv. Du har sikkert jobbet og betalt skatt tidligere. Da har du jo selv vært med på å finansiere systemet - og har nytte av det selv nå.

Glemmer litt at vi er på krangle jeg. Er det ikke her man skal være uenige da?

Skrevet

Neida jeg skjønner det. Jeg ser an nickene litt jeg vet du!! hehe

Skrevet

Driver eget firma med 6 ansatte, men det ser du vel på nicket...

Skrevet

Har også eget firma med ansatte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...