Gå til innhold

Hjelp - 4 mnd og vil bare sitte oppreist !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår er så utrolig nyskjerrig av seg, og vil ha med seg alt. Når han ligger i vippestolen sin, løfter han hodet opp og vil sitte oppreist. Han er jo for liten til å sitte så mye, og jeg er mer opptatt av at han skal trene på å ligge på magen. Det er han nemlig ikke så flink til.

I dag la jeg dyna bak ryggen hans i bagvogna for at han skulle få se mer, men da klarte han å reise seg opp i helt sittende stilling. Og var veeeeldig fornøyd. Men jeg måtte jo bare legge han ned igjen, for han kan jo ikke sitte så bratt enda.

Hvordan gripe dette an egentlig ? Han ligger masse flatt på gulvet, og det er helt greit, men han vil jo ha avveksling fra det også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det med jenta mi og, ho vil bare sitte opp å sjå.. I dag drog ho seg opp etter en leike som hang, da var ho veldig fornøgd. Men som du seie, dei er jo for små til å sitte..Jenta mi liker heldigvis godt å ligge på ryggen å magen på gulve, men i vogna, vippestol, på fange osv vil ho bare sitte.. Er vel egentli ikkje så masse å gjere med det

Skrevet

Er som å lese om Martin dette her ;)

Lar han sitte det han orker jeg, men ikke i vogna..

Ta og kjøp sånne seler som man fester i vogna, og strammer de så han ikke klarer å reise seg opp :) Vurderte det selv!

Skrevet

Slik er lille Brage også, men når han ikke sitter SKAL han stå.. Ellers blir det hyling, til noen hjelper til å balansere litt... Han skal ikke ligge inntil deg heller, strekker seg kun ut og hyler hvis du i det hele tatt tenker på å nekte ham...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...