Gjest Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Gutten vår er så utrolig nyskjerrig av seg, og vil ha med seg alt. Når han ligger i vippestolen sin, løfter han hodet opp og vil sitte oppreist. Han er jo for liten til å sitte så mye, og jeg er mer opptatt av at han skal trene på å ligge på magen. Det er han nemlig ikke så flink til. I dag la jeg dyna bak ryggen hans i bagvogna for at han skulle få se mer, men da klarte han å reise seg opp i helt sittende stilling. Og var veeeeldig fornøyd. Men jeg måtte jo bare legge han ned igjen, for han kan jo ikke sitte så bratt enda. Hvordan gripe dette an egentlig ? Han ligger masse flatt på gulvet, og det er helt greit, men han vil jo ha avveksling fra det også.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Sånn er det med jenta mi og, ho vil bare sitte opp å sjå.. I dag drog ho seg opp etter en leike som hang, da var ho veldig fornøgd. Men som du seie, dei er jo for små til å sitte..Jenta mi liker heldigvis godt å ligge på ryggen å magen på gulve, men i vogna, vippestol, på fange osv vil ho bare sitte.. Er vel egentli ikkje så masse å gjere med det
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 Er som å lese om Martin dette her Lar han sitte det han orker jeg, men ikke i vogna.. Ta og kjøp sånne seler som man fester i vogna, og strammer de så han ikke klarer å reise seg opp Vurderte det selv!
SexyLubben =D Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Slik er lille Brage også, men når han ikke sitter SKAL han stå.. Ellers blir det hyling, til noen hjelper til å balansere litt... Han skal ikke ligge inntil deg heller, strekker seg kun ut og hyler hvis du i det hele tatt tenker på å nekte ham...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå