___________ Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Far her betaler bidrag på 1900 kr i måneden. Han har barnet på 1 overnatting i løpet av 14 dager. Dette beløpet er fra gamelt av når jeg gikk hjemme i foreldrepermisjon og hadde lønn. Nå studrer jeg å har mindre intekt, i tillegg har barnet begynt i barnehage. I følge nav så skal far nå egentlig betale 2700 kr, men jeg har ikke bedt om å få det gjort om. De 2 siste månedene har ikke far betalt bidraget i det hele tatt så jeg begyner å bli temlig lei av og forsørge barnet alene. Nå vurderer jeg og be dem regne om bidraget. Hva syns dere?
Monajenten Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Det hadde jeg gjort ja, siden han ikke har betalt på noen måneder.
Anne-B. Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Ja, gjør det. Jeg inngikk avtale med BF om 1600 kr i mnd, han har enda ikke betalt. Nav hadde egentlig satt bidraget til 2700, som hos deg, men jeg gikk med på det for å være litt grei. Får se om jeg orker en runde til med papirstyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå