*meg&gull* Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Tror nok vi må prøve det snart.. Vi har vært prøvere i ca 3 år, men absolutt ingenting enda;( Gikk på pergo-kur for ca ett år siden, og skal prøve det igjen nå, +at legen skal begynne og ta blodprøver av oss begge, for og sende resultatene til Riksen... Men det må vel kanskje bli lap først?? Samboer`n har testa seg, alt var helt bra der. Går og venter på tantebesøk nå, merker murringer i magen, men håpet er der jo alikevel, de sa på gu et det så ut som om jeg skulle ha eggløsning, så vi måtte "stå på" på kvelden...hehe.. Men det var på dag 27 i syklussen, så ho syns jo det var ille merkelig. Men det kommer om ett par dager vel, drit lei av og bli skuffa hver mnd!!!!!!! Oida, detta ble litt sutrete og langt, men om noen kan svare meg på pris er det fint;)
Gjest Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 På Rikshospitalet betaler man i alle fall kr 1500 for inseminering + ca 1500 i medisiner. I tillegg må mannen betale kr 280 i egenandel når han leverer sakene
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 På maigaard (danmark) betalte vi 1500 for insemineringa,ca 1000 kr for medisinene,men vi betalte ingenting for "rens" av sæden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå