Cat.68 Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Hipp,Hipp Hurra!! http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/415595/offset/11
Cat.68 Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. mai 2008 Takk, er megastolt av den svenske bunaden min. Det er Sverigedrakten.
Northernlights Skrevet 17. mai 2008 #6 Skrevet 17. mai 2008 Må nesten ha lupe for å se dere, men dere ser riktig så fine ut =o)
Cat.68 Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. mai 2008 Hehehe, ja jeg vet. Sleng deg inn på det andre nettstedet vårt så får du se bedre, hehe
Northernlights Skrevet 17. mai 2008 #8 Skrevet 17. mai 2008 Oki ;o) Var forresten 26 varmegrader her i dag. Vi er på et motell et eller annet sted i Virginia akkurat nå. Traff en dibber i dag (hvis hun er her fremdeles) =o) Vi skulle reise klokka 16:00 i går, for å komme fram i god tid en times tid unna der vi skulle. Men fem minutter før avspark, slo minsten hull i hodet, så vi måtte på legevakta isteden. Ble seinkveld, så vi rakk ikke kjøre langt. Og i dag kom vi for seint til 17.maitalen =o( Rakk ikke toget heller...må være den mest uheldige dibber i kveld,jeg...kjøre nesten 5 timer for DET? Men ungene fikk pølse med brød, og fiskedam fikk de prøvd seg å også. Men jeg reiser ikke tilbake dit neste år....It wasnt all that ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå