Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Jeg tar meg selv i å være sint på mannen min foran barnet mitt:( Jeg får så dårlig samvittighet etterpå, men greier ikke å stoppe meg selv i kampens hete:( Nå er det ikke slik at vi krangler ofte, men er jo til tider uenige i forskjellige ting og jeg er "flink" til å heve stemmen noen hakk:( Jeg vet så godt at jeg ikke bør gjøre dette, men... Hva gjør dere for å ikke krangle i barnets nærvær?
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Noen ganger så har jeg glefset til han i kampens hete jeg også. Vet at det ikke er riktig og tar med sammen og "sparer" det til en annen anledning i de fleste tilfeller. Jeg snakker med barna etterpå for å forklare og unnskylde meg.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Skulle gjerne ha unnskyldt meg jeg også, men babyen er nok for liten til å forstå meg:) Er det bare meg som har dette problemet her inne? Ingen andre som bør gå i seg selv av og til?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Jo det skjer, men unngår de store krigene da. Er litt ok å vise at det går an å krangle og bli venner igjen også. Men som sagt, unngår de mest betente temaene foran ungene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå