Gå til innhold

Jeg så den fine dressen i dag!

Anbefalte innlegg

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Var 3 stk som gikk sammen, og de andre hadde på bunad. Men han her hadde på seg en mørkeblå fløyelsdress med lyseblå striper...var jakke, vest og så bukser med litt sleng i. Jeg var helt solgt...den slo alle bunader jeg så i dag!:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Riga, heter du egentlig Mathilde og er født i 1978 og er min venn gjennom mange år?

Har sagt det før, du minner meg vannvittig om en venninne i smaken din:-)!

Skrevet

Ja, det var hun samme ja, dere minner mye om hverandre i smak.

Hun har, etter mye uflaks, fått seg en hippi-kjæreste med slengbukser, langt hår og store, snille øyne:-), så ikke alle er homo (les: der finnes håp;)!

Skrevet

Jeg vil også ha!!!!!! Hvor fant hun ham...har han en yngre bror med samme stil? (Da får jeg jo en kul svoger og svigerinne på kjøpet!:P)

Skrevet

Mener å huske at de traff hverandre på konsert jeg, skal spørre om han har en bror i samme stil jeg ;-)!

Skrevet

Da må jeg gå på flere konserter! Problemet er jo at de banda jeg liker enten finnes ikke mer (musikk fra 60-åra) eller så er de aldri i Norge...jeg må analysere hva slags musikk slengbuksefolk liker!:P

Skrevet

Har du ikke lært av forrige gang at du må gripe tak i de og ta en sjanse med en gang? ;) he he:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...