Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt og så på nrk fra de forskjellige byene, mens jeg satt med bunaden til eldste mi, folk som gikk i tog og ropte hurra, og tårene rant. Og i dag, da vi gikk i tog, og vi ropte hurra og unga blåste i fløyter, da var det like før det rant over igjen..

HVA ER DET MED MEG? Kan noen være så snill å innrømme at de er slik de og, sånn at jeg ikke føler meg så alene om det? :P Jeg føler meg litt rar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud sånn er jeg også, bare jeg ropte hurra selv når barnetoget gikk i stad, fikk jeg klump i halsen.

Mamma er også sånn, så det er nok arvelig. Ingen andre enn min mor som stod og tuta når barnetoget gikk eller på diverse skoleavslutninger;-0.

Skrevet

Etter toget sang vi ja, vi elsker...Og da ble jeg rørt. Alle sang, flagg overalt...var rett før tårene kom da... Har aldri hatt det slik før, hmmm vet ikke om vi er helt "normale" eller;)

Skrevet

Jeg blir også veldig rørt. Når jeg hører ja vi elsker,tipper det for meg. Hehe

Skrevet

Sånn er jeg også :) gråter hver gang jeg hører "ja vi elsker" hehehe..

Skrevet

Jeg lurer på om det er det at jeg har fått igjen den litt barnlige gleden over dagen, etter at jeg fikk barn. Jeg ble nesten litt snurt i dag, da eldste mi ikke ville være med på lekene etter barnetoget, hehe.

Skrevet

Jeg er på akkurat samme måte. Festkledde mennesker rører meg, forventningsfulle barn rører meg, trøtte barn rører meg, barn med is og ketchup i håret rører meg og nasjonalsangen får jeg klump i halsen av. Jeg er helt rar når det gjelder 17 mai.

Og spesielt etter jeg ble mor. Å se jenta mi med det norske flagg, roper hipp hurra, pyntet med bunad...ja, det tar kaka. =)

Skrevet

Ja, jeg tror det er den fineste sangen jeg vet om, og når jeg har sunget i kor på 17. mai, og vi har tatt den sangen til sist, og jeg har stått og sett på at folk reiser seg og står og synger med foldete hender.. Da har jeg nesten ikke fått til å synge. Herlighet.

Skrevet

å takk og lov, da er det ikke bare meg, fikk tårer i øynene da vi sang fedrelandssangen i ste.

Skrevet

Jada.Jeg er det.Jfr innlegget mitt jeg har blitt en sippeguri

Skrevet

Jeg må bare innrømme at jeg er lik der!

Prøvde to ganger jeg, å ta opp flagget og vifte til barnetoget, men jeg måtte bare sette det ned i vogna igjen med en gang, for det rant over med EN gang! Føler meg sååå teit! Til og med den overhormonelle gravide venninna mi måtte le av meg! :P Men jeg må le litt av meg sjøl og da... :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...