Gå til innhold

Hvordan kjennes nedpress?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby som strekker og spenner seg ekstremt mye i magen i dag. Det presser nedover nederst i magen, lysken og over skambenet. Er det nedpress, eller skal nedpress kjennes mer i skjeden, som den er på vei ut der nede liksom?

 

Har også noen vonde kynnere, men kjenner nesten ikke forskjell på at babyen strekker seg og at det presser, og kynnere. Noen fler som har det sånn? Litt frustrerende. Nå var det mye ubehagelig på en gang og jeg kjenner ikke hva som er hva her.

 

Er 4 dager over termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er helt normalt det der du . er jo et helt beibi hode som ligger langt ned i bekkenet og beibien ruller med hode også,den legger seg tilrettefor fødsel,og hele bekkenet med hode ligger der nede med skambeinet og lysken,kynnere er bra,helt normalt,livmoren er en muskel som trener på

å støte barnet ut,og derfor oppstår kynnere,men er klart irriterende.ellers er det dårlig med plass inni der no,så mye strekking blir det ja................men ting er på gang,for en dag som går er du nærmere den dag du ser nurket...............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...