Gå til innhold

Hva syntes dere om...

Anbefalte innlegg

Skrevet

å ta en tatovering med navnet til barna deres?

Tenkte litt på å ta en søt, liten diskre en på ankelen når det lille nurket mitt kommer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kjæmpe søtt=)

Skrevet

Barna har man jo for alltid. De er dine for alltid.

Så det er jo bare søtt da :)

Det jeg ikke skjønner er par som tatoverer navnene til hverandre..har likssom ikke samme garantien at de har hverandre for alltid der :)

Skrevet

Nei det skjønner ikke jeg heller. Det må jo være så kjipt hvis det blir slutt. Tenk hvis man får ny type og han må se en annen manns navn hver gang de har sex. Off. Hehe. En venninne av meg hadde planer om a tatovere navnet til kjæresten på armen. Heldigvis klarte jeg å prate henne ut av det! Hehe

Skrevet

var jo bra du fikk henne til å forandre mening der da :)

Hadde nok ikke likt visst samboer skulle hatt en tatovering som var ment til hans ex. Hadde han nok måtte fjernet den ja hehe.

Skrevet

Jeg syns det er bare søtt. :)

Som noen sa lengre opp her, barna har du jo for alltid, så det blir noe helt annet ennå tattovere navnet på typen.

DET er galskap.!

En kompis av meg fikk tattovert navnet på dama en gang han var på fylla i syden. Bare det at da han våknet opp dagen etter stor det "Elisiabett" istede for "Elisabeth". Morsomt... Å nå er det selvsagt slutt mellom dem. Så nå har han en stooor fin tattis på hele underarmen...

Skrevet

jeg skal tatovere en liten s i lysken, for å minnes min lille..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...