Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Jeg hadde aldri orka å være kvinnelig kjendis...hadde jo ikke en gang fått kost meg med sjokolade uten at det neste dag blei slått opp at jeg hadde fått mage og sikkert var gravid igjen!
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 Stakkar, ryktene går jo ofte om at hun er gravid, hehe. Tror ikke hun er gravid
Blue Lady Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Sånn er min mage også, og jer er ikke gravid hvertfall
Septemberstjerna og Martine Skrevet 17. mai 2008 #5 Skrevet 17. mai 2008 Har ingen formening om hun er gravid eller ikke, men jeg må bare si at jeg synes fryktelig synd på Britney... Og ikke minst på barna hennes! Får helt vondt i mamma-hjertet, tenk om det var meg liksom....
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. mai 2008 #6 Skrevet 17. mai 2008 Neeeeeiiii, og ikke gidder jeg verken å se eller bry meg om det.
Anne-B. Skrevet 17. mai 2008 #7 Skrevet 17. mai 2008 I går natt drømte jeg at jeg var kjendis, og våkna på natta av at jeg var så irritert fordi jeg hadde gjort noe som noen hadde tatt bilde av, også ar det kommer i aviser over hele verden. Husker ikke hva, men det var noe som var litt dumt og ulovlig, fordi jeg ville ikke at noen skulle vite det.. Så jeg har egentligm null problem med å skjønne det.
blond Skrevet 17. mai 2008 #8 Skrevet 17. mai 2008 Hun har sikkert bare spist noe hun blir oppblåst i magen av.
Gjest Skrevet 17. mai 2008 #9 Skrevet 17. mai 2008 Hun har jo lagt på seg endel over hele kroppen så det er kanskje ikke så rart at magen ikke er vaskebrett lenger? Tror neppe hun er gravid
Trultemora er presseklar!! Skrevet 17. mai 2008 #10 Skrevet 17. mai 2008 Tror faktisk hun er gravid jeg! Han spåmannen Henning Yang Lee eller no sånt har jo faktisk spådd at hun blir gravid igjen i år, så hvem vet??? Tiden vil vise ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå