Gjest sug lut laserfnask Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 Det er (minst) to - en i farger og en svart-hvitt. Farger er ikke bra, synes jeg, dårlig samsvar med boka, som uansett er så uendelig mye bedre.
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Det er vel den i farger som går i dag... Men greia er at jeg eeeegentlig vil lese boka først, har fått den anbefalt av flere...
cherry coke Skrevet 17. mai 2008 #5 Skrevet 17. mai 2008 Hvilken kanal går den på? Bare sånn at jeg ikke bommer her; det er den filmen om alle de barna på ei øy....?
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 17. mai 2008 #6 Skrevet 17. mai 2008 Har du ikke lest den bør du la være å se filmen, det er så store avvik og den er så flat i forhold. Boka er vanvittig sterk og skremmende og evig aktuell.
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 17. mai 2008 #7 Skrevet 17. mai 2008 Den går på tv2 filmkanalen om jeg ikke tar helt feil... tror jeg dropper å se filmen og heller leser boka, siden så mange sier den er bra...
renat1 Skrevet 17. mai 2008 #8 Skrevet 17. mai 2008 Gjesp, gjesp... Kjeeeeedelig..... Gammelt pensumfis. Boka er bra|! Men filmen...........
Supertea Skrevet 17. mai 2008 #10 Skrevet 17. mai 2008 Synes den er helt grusom, får frysninger av det barna gjør mot hverandre. Orker ikke å se den en gang til hvertfall.
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 17. mai 2008 #11 Skrevet 17. mai 2008 Boka er rå bra!! Anbefales ABSOLUTT!=) leste den første gang da jeg gikk på ungdomskolen.. Syns ikke filmene er spesielt bra da.. De klarer ikke fange opp grusomheten slik den er i boka.. blir rett og slett litt kjedelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå