1+1=2+1+x Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Har bestemt oss for å kjøpe mei tai bæresele i dag. Er det noe viktig man bør tenke på? Vesla er snart et år - er det babystørrelsen som er passe da? Har vært på tettitett.com å kikket, noen andre bra nettsider med meitai?
Labambie Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Er helt grønn selv,har ikke helt fått til dette enda... Men kjøpte min på tettitett.com,og er strålende fornøyd! Jeg fikk min spesialsydd etter mål (er ganske stor jente,så standard hadde ikke passet) og de fargene jeg ønsket,og den er dritkul!!! Lykke til! Hun som eier tettitett.com er også meget behjelpelig og svarer fint på alt du måtte lure på.
Yo&La+spire Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 Tror kansje en toddler passer bedre siden hun er snart 1 år...det ville iallefall passet bedre på jenta mi:) Men kommer ann på hvor stort barnet er da....De fleste plasser der de selger er det oppgitt hvor langt og bredt panelet er så da kan du jo se hvilke som passer deg best... Anbefaler deg å ta en kikk på tettinntil.no sitt bruktmarked:) brukt er jo som kjent litt billegere enn nytt;)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Jeg kjøpte min på babyhawk.com, kjempe fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå