Gjest Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 noen som vet om man kan ta tatovering når man er gravid?
Gjest Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 En venninne av meg ville ta tattis da hun var gravid, det fikk hun plent nei hos tattovøren. Er visst noe med infeksjonsfare eller noe...
Gjest Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 okay...var så usikker på det.noen sir at man kan ta det å andre nei.blir litt forvirret.
Gjest Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Ja, jeg vet jo ikke sikkert, så ta bare å ring en som tattoverer, eller en lege så får du vite sikkert.
SuperMoM <3 Skrevet 17. mai 2008 #5 Skrevet 17. mai 2008 Nei,du kan nok ikke det.. Jeg ville sist,men fikk vite at det ikke var bra,så da lot jeg være.
Mamma til en engel<3 Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Det kan du så abslolutt uten problemer! Jeg selv tok tattovering fra kneet og helt opp til brystet (bilde på profil) Og denne tok jeg i graviditeten over 2 ganger, første runde var jeg 5uker på vei og andre runde var jeg 15uker på vei, Jeg var til en tattovør som er kåret 5år på rad som europas beste innen tattovering og han sa at det er IKKE farlig for fosteret da tattoveringen kun går inn det første hudlaget og setter seg, ikke noe vil gå inn i blodet og tar du det til en skikkelig tattovør så skal det ikke være noe risiko for infeksjoner what so ever!
Mamma til snart 4 Skrevet 18. mai 2008 #8 Skrevet 18. mai 2008 samme om det er farlig eller ikke, men kommer også mye an på hvor og hvilken tattoo du vil ha, mange tattoos strekker seg under graviditeten og ser ikke ut, så skal du ha en omfattende ville jeg tatt etter fødsel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå