Gå til innhold

Kaster meg inn i bunadsnakket. Har mannen din bunad??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min har ikke, men ønsker seg veldig og jeg synes det er kjempefint med menn i bunad:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, og ikke ønsker han seg det heller.

Skrevet

Min har ikke. Han kunne tenkt seg det, men syns det er for dyrt. Ingen av mennene/guttene i hans familie har det. Bare alle jentene og damene.. hmm..

Skrevet

Nei.. Han har ikke, og ønsker seg ikke.. men JEG ønsker han bunad, hvis det teller?

Skrevet

Nei, han har ikke, men jeg skulle ønske han hadde. Synes Vestfoldbunaden er så fin

Skrevet

Nei, men jeg har mast litt på at han godt kunne investere i det. Dress er så kjedelig i forhold.

Jeg spurte eldstegutten min i dag om han ville ha mannebunad når han ble konfirmant, men neida. Jeg vil ha sånn som pappa har på seg nå.... :-( Svart "kjedelig" Boss dress. Stilig nok, men bunad er noe eget ja.

Skrevet

Nei han har ikke,men virker som han har lyst på:)

JEG har ivertfall lyst til at han skal ha det:)

Skrevet

Nei, men han skal få. Han ønsker seg det selv og i dag viste svigermor meg hvilke herrebunader han kan kjøpe.

Synes det er utrolig stilig med menn i bunad! =)

Skrevet

Nei, han har ikke. Har ikke hørt han har snakket om at han ønsker seg heller.

Skrevet

nei..

da jeg spurte om han kunne tenke seg det, kom det et nei ganske fort..

men syns det er fint jeg :)

Skrevet

JA:) Fikk den i år, så har brukt den to ganger. Konfirmasjon og nå 17.mai. Veldis fornøyd med en...både han selv og jeg;) Vi har rogalandsbunad begge to.

Skrevet

nei. han vil ikke ha og helt grett for meg. mannfolk i bunad syns ikke eg er fint.. noen passer det men er sjelden eg har sett det..

Skrevet

Min har ikke, men kunne tenkt seg. Jeg kunne også tenkt meg han i bunad, det er så fint med menn i bunad =)

Skal se om vi ikke får fikset han en bunad etterhvert.

Skrevet

Mannfolk i bunad er bare sååååå lekkert.Ønsker bunad til mannen, men han vil ikke ha:-(

Skrevet

Min mann har bunad. Han kler den veldig godt!

Skrevet

Min har og er veldig stolt av den. Han har valgt bunad fra mitt hjemsted.

Skrevet

Min har og kler det kjempegodt. Er gøy å være par i bunad synes jeg :)

Skrevet

Min mann har også lekker bunad. Så idag var vi alle i bunad (mamma, pappa og lillegutt)

Skrevet

Min mann har bunad. Syntes det er kjempe fint. Vi var alle 3 i hver vår romeriks bunad i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...