Gå til innhold

Flyplasstreik.....

mamma søker barn-har fått 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passer meg i gunn ganske dårlig, enda mer dårlig blir jeg når de sier de er klar for å streike leeeeeeeeeeeeeeenge.......

Det blir BRÅK hvis vi ikke kommer oss på ferie bare pga av noen kroner.

Dessuten synes jeg de tjente godt nok:o)) Så det så.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... nå er ikke jeg så veldig oppdatert enda... Men min mor ringte i går og sa at det kunne bli trøbbel på Gardermoen i og med at sikkerhetsfolkene var i harnisk.

Vi så ikke ett eneste sikkerhetsmenneske vi... så vi har vel aldri kommet oss så raskt hjem etter at flyet landet....;=)

Skrevet

Var det for mye av edle dråper i bagasjen da????

Kanskje de hadde streikemøte???

Nei jeg håper de holder seg til å streike på småflyplassene, for jeg liker ikke å fly småfly:o))

Skrevet

Du skal se det ordner seg. Jeg vet at dere kommer avgårde, føler det på meg:-)...Tenkte en liten spådom var fint....Kanskje best å passe seg, så ikke hele skravle kommer inn hit... :-))

Skrevet

Hvis denne spådommen slår til, får du nok guru-status - så da er det nok lurt å ikke vise frem evnene på skravle, ja! Da har du full postboks hver dag.... c",)

Skrevet

Fniiis:-)

KAN DU SPÅ MEG OGSÅ PLEAAAAAASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

;-D

Skrevet

HAHAHA! Denne blir bare bedre og bedre!

fniihiis!

Skrevet

Noen som kan hvor jeg har lagt kofferten med alle millionene mine????

Hæ???????

Skrevet

Skaalviseeeeee - den ligger i bagasjerommet til msb, hun har tenkt seg på en laaang utenlandsferie i den alle aller nærmeste fremtid...

c",)

Skrevet

Syns ikke dere skal spøke med alvorlige ting, asså. Det er mer mellom himmel og jorda enn det vi veit, tenk!

Jeg blei spådd en gang da jeg var lita, på marken på Løvenstad, og da sa hu til meg at jeg kom til å bli gift med en høy mørk mann og få fire unger - å nå har jeg kjærste(kansje vi gifter oss hvis han spør) og han er høy å hadde mørt hår før han mista det, å han har fire unger!

Så ALT stemmer, som jeg blei spådd!

Skrevet

Neida, det blir IKKE full streik på OSL. Hører du MSB, IKKE IKKE IKKE streik!! For noen skal til Kreta!!!! Så det så!

Skrevet

Nei, for de flyplassansatte sin del håper jeg ikke det.

For da kommer de til å angre på at de gikk til streik for så lite.

Da blir det nemlig bråk.

Og når jeg så er ferdig med å endevende flyplassen og filleriste de som måtte være streikevakter, da ender vi nemlig opp på 1. klasse til Kreta:o))

Så hvis du leser i avisen om noen som har gått fullstendig bananas på Osl den 29.mai. Vel da kan du skryte av at du kjenner gjerningspersonen:-DD

Skrevet

Må ikke holde på til du sitter en anna plass enn i et flysete da ;o)

Vi satser på å sende deg til varme og sand.Streike får di gjøre når du er kommet hjem igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...