Gå til innhold

1 gang utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viss mennene deres er utro 1 gang, tror dere det kommer til og gjenta seg flere ganger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok for alltid ha fryktet det ja...

Skrevet

Tror det kommer veldig ann på. Å være utro er ikke greit uansett men det kommer litt ann på grunnen hans om det vil skje igjen tror jeg.

For eksempel hvis det var med en venninne av han ville jeg trodd at han kanskje var litt interesert i henne? Eller generellt sett at han har falt for en annen?

Hmm. Husker jeg var på julebord i fjor og tok følge med en av sjefene bort til taxiene. Han var så full at han begynte å blotte ut om at han aldri fikk seg noe hos dama og at han faktisk vurderte å være utro. Han ville jo ikke vært det hvis han fikk seg noe hjemme. Ikke noe god grunn, men sant.

Har han hvert en skikkelig rundbrenner før man ble sammen kanskje han har litt vanskeligheter for a legge av seg den vanen med å ha forskjellige damer ofte.

Unnskyldingene til gutta skal man ihvertfall ta med en klype salt. Alle kan juge og spille lei seg. Og hvis man tilgir dem så kan de jo tenke; "Det var så lett å lure henne ja, må passe bedre på neste gang så jeg ikke blir tatt igjen."

Tror ikke det er noen fasit på det du spørr om, kommer veldig ann på hvordan type gutt og situasjonen...

Skrevet

kommer an på hvordan han hadde angret osv. Om han faktisk slet med veldig dårlig samvittighet. Da kan det hende han ikke hadde gjort det igjenn.

men utro 2 ganger, ja da hadde jeg tenkt alltid utro..

Skrevet

Min samboer var utro for 1 år tilbake.

Jeg har alltid sagt at det var på hodet ut om det skjedde osv, men ikke like lett når man har den lille familien sin.

Uansett, den mannen angret virkelig og jeg håper og velger å tro at det ikke vil skje igjen.

Skjer det igjen, ja da setter jeg han under kategorien alltid utro og vil ikke ha noe mer med han å gjøre. (i et forhold that is)

Skrevet

Er vel noe som alltid vil ligge og murre i bakgrunnen. Men det kommer så an på hendelsen og personen ellers. Og spesiellt hvordan den som ble bedratt og den som har vært utro håndterer det etterpå. Jeg tror man kan komme igjennom utroskap om man prater masse sammen, er ærlige begge to og prøver å snu det til å tenke at klarer vi dette, kan vi klare alt sammen. Og den som er blitt bedratt må faktisk virkelig tilgi. Man kan tilgi selv om man aldri glemmer. Men man trenger ikke minne folk på ALT man husker heller...

Er nok uansett ingenting man kan gjøre for å forhindre at noen er utro. VIl man være utro, eller er kapabel til å være det, vil man gjennomføre det uansett hva partneren gjør tror jeg. Man må bare velge å gi tillit om man velger å bli.

Skrevet

Hvis han slipper unna med det en gang?

Hvorfor ikke gjøre det igjen??

Nei, jeg har null toleranse for utroskap. Uansett grunn/unskyldning, så er det utrolig egoistisk og dårlig gjort mot partneren. Finnes ingen unskyldning.

Selv om jeg skjønner det er vanskelig å pakke sakene og flytte hver for seg sånn i full fart når man har fått en familie sammen.... Så vet jeg med meg selv, at jeg ville aldri klart å tilgi. Er nemlig enig med deg over her, at for at det skal fungere så må man klare å tilgi.

Men for meg ville det vært et alt for stort svik...

Skrevet

Kommer enn på hvordan man er utro.. Om man ligger meg ei an jente eller det bare er klinings.. Smaboer har for maaange år siden vært litt full og dum og klina med ei veninne. Men det har ikke gjentatt seg og det er over 5 år siden.. Men hadde han hatt sex med noen, hadde det vært på flekken ut...

Skrevet

Trur som oftest at ordtaket engang=alltid stemmer, men det finnes unntak. Hvis man angrer skikkerlig og veit hva man kan miste gjentar det seg nok ikke! Kommer også ann på hvor langt det blei dratt også. Full pakke el bare klining.

Skrevet

vet ikke..noen gjør det kanskje en gang, andre flere når de først slipper unna med det..

hadde spilt liten rolle, uansett om jeg kunne tilgi han kunne vi ikke vært sammen lenger, for det hadde alltid vært i bakhodet mitt..

Skrevet

Jeg hadde aldri tilgitt noe uansett,hadde aldri glemt det eller kunnet stolt på igjen,så da hadde jo forholdet ikke lengre hatt noe å bygge på..

forsåvidt er det jo en forskjell på klinings og full pakke,men hvorfor i all verden skal man borti leppene på noen heller da??

nei jeg tenker den tanken at om man er i et forhold skal man ikke ha intr av andre,da må man heller gjøre seg ferdig med det man har!

Har heldigvis aldri opplevd noe sånt,men her hadde det helle ikke vært noen tilgivelse å få!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...