Gå til innhold

Hallo alle sammen:=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snulderfamilien er hjemme etter en regnfull ferie på "solrike" Mallorca:=/

Men, men.... vi har uannsett hatt en trivelig ferietur! Satser på at vi får en snasen sommer her hjemme istedet!

Her inne håper jeg det går bra med alle!!! At nye babyer vokser og trives, at syke mammaer har gode usikter, og at alle andre har det fint!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hjem! Så synd at dere fikk dårlig vær! Men bra at dere har kost dere likevel!

Skrevet

Velkommen tilbake!

Kjedelig når været ikke blir så varmt som man ønsker,men det er uansett godt å komme bort fra det vante livet hjemme.

Kan fort bli en vane å få maten servert, gjemme vekk skittentøy,legge vekk klokken og kjøpe en kald øl i butikken kl 23 en søndagskveld ;)

Skrevet

Hei snulder-pulder!!! Velkommen hjem fra ferie! Nyfødtbabyen har blitt nesten to uker og er en drøm av en baby!!!!! veldig fin rett og slett!!! når det gjelder å kaste ungene på grillen så har jeg også gjort det en gang, men da var dritgreigutten bare to år, og ingen av oss hadde promille.... Jeg er glad for at gutten din falt på grillen jeg, for å være kald med 3.0 i promille er ikke så bra for en sliten russ, bedre å komme seg på sykehuset å få litt hjelp til både punping og brannsår :-)

han kan godt ertes litt syns jeg, men ikke for mye stakkars, uff så pinlig og skummelt og vondt i sjelen og i hjertet og på ryggen.

Skrevet

Velkommen tilbake! Det er litt dumt å være i "syden" når det er finere vær hjemme, men det er uansett deilig å være borte fra hverdagen da. Borte fra ting som skal vedlikeholdes, hus som skal vaskes og hverdagsting som roper på mamma hele tiden. Jeg er sikker på at sommeren her hjemme blir helt superduper!

Skrevet

Han slapp heldigvis opplevelsen av pumping;=) Ille nok som det var:=)

Skrevet

ja ille nok helt klart... fy søren så redd han må ha vært i etterkant... uff hilsen bekymrings-sara som gjerne tar bekymringer både på forskudd og etteskudd alt etter hva som passer best :-)

Skrevet

;=) Magefølelsen min sa ifra før vi dro... at noe kom til å skje.... Så jeg var ikke overrasket da jeg fikk telefonen.... Men det var tøft å være så langt unna....

Skrevet

Jeg får vondt i magen bare tanken, så det skjønner jeg godt, og jeg kjenner at jeg sns det er skummelt med den russefylla, for de tror jo at de tåler mye mer plutselig... uff jeg er veldig glad det gikk bra med han! stakkars mamman! Fikk du snakket med ham, eller var det bare kompisen du hadde kontakt med den kvelden?

Skrevet

Fikk ikke snakket med ham nei.... Men fikk sendt to par besteforledre opp til sykehuset for å ivareta ham! Telefonregningen fra Mallorca blir nok en tanke høyere enn planlagt..... Fikk ikke ringt sykehuset fra mobil....5-sifret nummer....

Men pjokken sendt selv en melding til meg sånn i 4 tida på morgenen. Først da slapp jeg ned skuldrene og godtok at alt var gått bra!

Skrevet

en befriende tekstmeldig rett og slett.... godt med besteforeldre i nærheten, det gleder jeg meg til å få, og denne historien er nok et bevis på at det kan være greit å ha sine nære i nærheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...