Gå til innhold

Fin keisersnittopplevelse:)


lucky3

Anbefalte innlegg

Vi hadde "termin" med planlagt keisersnitt i april og var litt lei meg for ikke å skulle gå og vente på at noe spennende skulle skje, men hadde bestemt planlagt snitt siden det har endt i hastesnitt to ganger før - så da har jeg tenkt at det viktigste er jo at de kommer ut og at mor og barn er i god form. Jeg var litt nervøs på forhånd også fordi jeg ikke hadde planlagt dette før, men det gikk helt fint, jeg slapp å være urolig for om noe skjedde eller ikke på forhånd og var bedre forberedt mentalt, kunne faktisk godt ha ventet en uke til da dagen næmet seg. Kom til sykehuset en tidlig morgen uten smerter siden det ennå var en uke til termin og ingen veer i sikte. Jeg og sambo spøkte og pratet fint og gledet oss, jordmoren var hyggelig og rolig og teamet på operasjonsstua flinke, blide og oppmuntrende. De fikk ut den nydelige lille jenta mi og jeg fikk ha henne inntil meg en god stund mens de sydde - herlig - var i fin form etterpå og har hatt en veldig god opplevelse denne gangen. Nå hopper vi over på Din Baby tenker jeg og skal kose oss masse i sommer og fremover - lykke til til alle andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...