jcam Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 er dette noe å bry seg om?, kontakte lege eller ikke??
Gjest Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Hadde bittelitt i uke 8 (tror jeg det var), lys, lys rosa. Sjekket det aldri da jeg har hørt at det er helt normalt. ER 28 uker på vei nå : )
mama73 m/tre søte små Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Jeg er 22+6 og har hatt utflod med brun/rosa farge de siste to-tre dagene. Har snakket med jordmor, og hun mener det bare er skjøre slimhinner og ingenting å være bekymret over. Jeg hadde også endel blødninger i 1.trimester hvor gynekolog konkluderte med at jeg hadde skjøre slimhinner, noe mange får i svangerskap, og har til og fra gjennom hele svangerskapet. Jeg fikk beskjed om at så lenge man ikke blør masse friskt blod (som en menstruasjon) og/eller har kramper, så er det som regel helt ufarlig!:-)
Lillepusen-78 Skrevet 17. mai 2008 #5 Skrevet 17. mai 2008 Jeg hadde det en gang i uke 16. Fikk UL samme dag + sjekket livmorhals. Gyn. fant ikke noe galt, og mente det var et blodkar. Nå er jeg 24+1....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå