blir gal Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Føler meg så dum.Jeg så min X med barnevogn.han var hos mor si,og ho er nabon til min bror.var sammen med han for litt over 2 år siden.blei gravid,og han tvinga meg nesten til abort.så traff han ei ny rett etter.og nå er det liksom greit.sleit så fælt med den aborten.så har vært helt still resten av dagen.og samboern min lurer:-(
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Uff, jeg skjønner..det er klart det blir vanskelig når du sliter med aborten, og han var jo faren til barnet...så det er jo derfor det er vondt og se han med barnevogn. Regner med du er gravid igjen? Prøv og tenk hvor lykkelig du og samboeren din blir når nurket blir født:-)
blir gal Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2008 Ja,det virka så veldig lett når jeg så det.nå er han fornøyd liksom,og den ungen var bra nok.har sliti nesten helt til nå med aborten.blir så lei meg av det:-(.og nå er jeg jo gravid igjen med en kjempe bra kjæreste.hvorfor greier jeg ikke gi slipp på det???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå