Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Hvor gammelt er barnet (barna) deres, hvor mye er de hos bf og hvor mye får dere i bidrag? Holder bf klær til barnet eller er det kun dere som kjøper klær?
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Mina er hos pappaen sin annenhver helg. Jeg får 1600 i bidrag. Her er det jeg som holder klær. Jeg har sendt med et par skift som han har hos seg.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 barnet er 2 år, 940 i bidrag, har barnet annen hver helg. Han holder klær selv.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Gutten min er tre år. 3000 i bidrag. Ingen samvær med barnefar.
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Han er ti måneder, er hos bf fire netter i måneden, han er bidragsudyktig så jeg får bidragsforskudd på litt under tusenlappen av nav, det er kun jeg som kjøper klær.
mammaen til Luca Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Han er 4 mnd, og ingen samvær og ingen penger, hverken fra Nav eller bf. Søkte, men fikk avslag fordi jeg tjente for mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå