Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere merkekær, og gjør barna og mannen deres.

Og hvilket merke bruker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lite merkeklær her i gården...Poden er faktisk den som har mest merkeklær, svigermor har shoppa;-) Brubaker og Claire dk.

Skrevet

Her går det i merke sko hvertfall, men ikke så mye merkeklær til mini nei. Vi voksne har ett og annet plagg, men vi kjøper ikk bare merkeklær bevisst! :P

Skrevet

Er lite opptatt av merker gitt. Ungene bruker reima tec dresser da, hvis det kan kaller merkeklær. Ikke pga merket men fordi de er best. ;o)

Skrevet

Har en del merke-bukser, Rock & republic, true religion, people for peaace, fornarina. Overdeler er jeg ikke så nøye på. Barn og mann kjøper vi ikke bevisst merkeklær til. Er nok jeg som er mest opptatt av merker her.

Skrevet

Bruker begge deler.

Lillegutt har en del fra Tommy Hilfiger, har noe til jenta i magen også og har tenkt å kjøpe mer.

Selv bruker jeg en del basis også fra Hilfiger, men ellers også fra Ralph Lauren, Guess, Kenneth Cole og Calvin Klein.

Har noen enkeltplagg fra DKNY og Dior bare for moroskyld :o)

Det er ikke viktig at det er store designere, men disse liker jeg godt pga stil og utrolig gode matrialer.

Skrevet

Mannen er vel den største merkefriken her i huset.... bruker mye Boss. Ungene vel også nok egentlig.

Skrevet

Ja det gjør vi, kjøper stort sett det vi synes er fint uavhengig om det er hm eller dyrere ting. Jeg er vel den som har mest dyre klær, men det er vel fordi jeg er den som tar best vare på klærne også ;) og fordi jeg ikke handler like ofte som min kjære og snuppa..

Er ikke så opptatt av selve merket, mer at klærne skal være pene og behagelige å ha på..

Et av mine yndlingsmerker til meg selv er DAY, synes de har utrolig mye fint og det er klassiske plagg som kan brukes i mange år.

Skrevet

OK:)

Og så over til mitt neste spørsmål, hvor handler dere klærne?:)

Grunnen til at jeg graver så mye er for jeg liker en del merkekær selv, men syn det er altfor dyrt å handle de i Norge:)

Skrevet

jeg har en god del blanding av merkeklær. Kan vel ærlig si at jeg er veldig opptatt av klær. Merkeklær har som oftest ett mye finere snitt, spesielt merkeklær til barn. Spørs jo litt hva du mener med merkeklær da. samboeren min er ikke opptatt av det i det hele tatt og har vel omtrent ikke ett eneste merkeplagg.Både jeg og snuppa får mye av mamma. Og det er vel der jeg har det fra;o) Hun elsker merkeklær og liker å shoppe til oss

Skrevet

Høyer, kiman, tatler og karen millen er mine favoritter til meg selv :)

til snuppa blir det litt på zimba og fru lyng, ellers i selvstendige butikker som trollungene og monochico for eks, i mine øyne er jacadi for eks også merketøy.

Sambo vet jeg i grunn ikke hor handler, han kommer bare hjem med masse fint hehe..

Og ja, det ER dyrt i Norge! Kjøpte masse merketøy til snuppa i fjor når vi var i Italia og Monaco, samme priser som hos bennetton ca..

Men voksenklær holder jo i mange år, så det synes jeg ikke gjør så mye om er dyrt. Klærne til snuppa som er litt dyrere går av mitt klesbudsjett hehe..

Skrevet

nei, de merkeklærene ungene har har de fått i gave.syns det er helt hull i hodet å kjøpe dyre merkeklær som ungene vokser ut av på en mnd!

Skrevet

Jeg har kjøpt i utlandet.

Hamstert nå i våres i USA, der finnes det masse fabrikkutsalg og outlettbutikker som i tilegg har salg nesten året rundt.

Skrevet

Ja,kjøper mye merkeklær. Men handler også på hennes,sånn som joggebukser og sokker til barnehagen. Veldig glad i beneton,bergans,Levis,Troll,Dior,D&G,Lacoste,Versage,armani,Bjørn Borg osv... Handler mye i Norge,eller når vi er ute og reiser.

Skrevet

Mhm skal til USA til høsten så da blir det vel en del shopping kan man si hehe;)

Skrevet

Vi har mye merkeklær, både snuppa, gubben og meg selv... Liker å ha klær ikke alle andre har.

Det går i Ralph Lauren, Rock and Republic, Seven, Tiger, Lindeberg, Björn Borg, Tommy Hilfiger, Peak, Burberry, Gant, Elle...

Handler også en del på kjedebutikker som Benetton... Billig og bra!

Skrevet

Vi kjøper klær fordi vi liker dem, og hvis de er innenfor en pris vi har råd til.

SÅ noenganger er det merkeklær men stort sett ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...