Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er litt stusselig å feire 17.mai i en by hvor man ikke har noen familie merker jeg. Ned og se på toget, fryse på seg lausunger, så rusle hjem og det var det. Hadde det vært finere vær, kunne man ha uslet litt rundt og spist noen is. Men det fristet ikke nevneverdig.

17.mai i Oslo før har vært greit, for da har vi vært barnløse og har feiret sammen med venner og alkohol. Men passet liksom ikke helt i dag.

Menmen, lillejenta syntes toget var storhivens, fikk smake pølse og var gjennom dagen veldig intressert i mammas søljer. Så da kan vi ihvertfall fortelle henne senere at hun faktisk har feiret 17.mai i Oslo og sett barnetoget der..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er foresten første gangen jeg har opplevd å fryse i bunad..

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Har aldri tenkt over det, blir kanskje litt avhengig av om man oppfatter byen som permanent bosted eller overgangsperiode.

Sjøl vurderte jeg å gå etter Garden opp og vinke til balkongen, siden jeg aldri har opplevd det som barn, men det var faktisk så kaldt at jeg antakelig ikke hadde kunnet løfte armen.

Skrevet

Kunne du ikke brukt den søte applikasjonen din? En laserfnask må jo være brukandes til å løfte en arm, mener jeg, uten at jeg egentlig vet hva en laserfnask er for noe. Det eneste jeg vet er at det rimer på laserklask.

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Ingenting var brukandes av det som ikke var ullkledd, gitt - og selv om jeg huska selbuvotter til ungen tenkte jeg ikke på meg selv, dessverre.

Skrevet

I Bærum SNØDDE det. Jeg kødder ikke engang. Jeg døde.

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Her og. Ikke sludd engang. Da utgikk åpne sko, gitt.

Skrevet

Så ikke at det snødde jeg...? Sluddet litt i dag morges - sånn i 6 tiden... Utover det merket jeg ikke noe til snøen... Er jeg helt blind da?

Skrevet

Jeg vil bare glemme denne 17maidrittværsdagen og venter i iver på å dra bort=)

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Nei, du er lav. Eller rettere sagt, du bor for lavt, antakelig.

Skrevet

Hvordan finner man ut hvor høyt og lavt man bor?

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Kjenner etter hvor mange bakker det er hjem når man er dritings, nattbussen har gått og man ikke har penger til taxi.

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Vær er absolutt ingen hindring på syttendemai.

Skrevet

Er hos svigermor... Savner mamma! Men hun hadde snø idag, mens jeg hadde knall sol, så da gikk det bra.

Skrevet

Jøss, sug lut, hører du med til fiffen???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...