_Ms_ Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Sluttet på p-piller for ca tre mnd siden, men har enda ikke blitt gravid:( Noen som har opplevd det samme? kan det ta veldig lang tid? tanken på at jeg kanskje ikke kan bli gravid skremmer meg... håper noen kan dele litt erfaringer..
svanemamma Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Med min første tok det ca. 11 måneder fra jeg slutta på pilla til jeg ble gravid. Med nr.2 og 3 gikk det på første forsøk.
simba>>>3gutter Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 Jeg gikk to år fra jeg sluttet på pillen til jeg ble gravid og legen sa at det var like normalt som å bli gravid med engang. Det kom ann på hvor fort kroppen din kvitter seg med hormonene og hvor mye man stresser for å bli gravid. Så anbefalingen er å prøve (ikke lett) å ikke fokusere så mys på å bli gravid. Prøv heller å fortsett og leve som før og slappe av og ha sex når en har lyst og ikke bare fordi en må.
MammaentilBastimusventerentil! Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 med første mann gikk det på første forsøk, men nå 2. mann tok det nesten ett år, så lykke til. det kan gå fort og det kan ta lang tid....
Trulte76 Skrevet 17. mai 2008 #5 Skrevet 17. mai 2008 Noen blir gravide med engang andre kanskje 6 mnd etter p-pillebruk Men er jo de som bruker 1 år på å bli gravide sånn ellers også. Så at du ikke har blitt gravid enda etter 3 mnd skal du ikke bekymre deg for. Helt normalt at det kan ta opp til et år. Men får jo håpe du slipper å vente så lenge da Lykke til med prøvinga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå