LilleFrøkenL Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 den igår var såå svak at den så vidt syntes,men idag var den bittelitt sterkere,men utrolig svak!blir spennende å se på tirsdag når jeg har ikm hva den digitale testen sier!stoler ikke helt på billigtestene,selv om di har stemt tidligere! Gleder meg til tirsdag=)men kjenner jeg meg rett så tester jeg vel hver dag frem til det;)
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 gratulerer kjempe masse :) lykke til :) har du hatt to xu? hadde xu i april i år jeg..
LilleFrøkenL Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2008 Ja jeg har hatt to xu..en i september ifjor og en i desember.. det var helt sinnsykt vondt! måtte du også fjerne egglederen?
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 ja, d var kjempe vondt!! ja, måtte fjerne høyre eggleder... enn du?
LilleFrøkenL Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. mai 2008 Jeg fjerna også den ene egglederen nå den siste gangen.hos meg var d den venstre! sprakk egglederen din?
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 17. mai 2008 #6 Skrevet 17. mai 2008 hadde du 2xu i samme eggleder da? rart dem ikke fjernet den med en gang første gangen du hadde xu... Nei, min sprakk ikke.. sprakk din?
LilleFrøkenL Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. mai 2008 Di trodde d var en vanlig sa første gangen,siden kroppen ordnet opp selv!lå på sykehuset en natt så di kunne følge med meg.ble gravid ganske kjapt etter det..merket tiligt at noe var galt,gikk til legen og legevakten å sa jeg hadde ufattelig vondt i magen og fryktet xu..men di gjorde ingenting!gikk med smertene i 1 mnd før jeg havnet på sykehuset..da var det rett før den sprakk,men gjorde heldigvis ikke d! sykehuset sendte klage til både legen og legevakten! skummel opplevelse! har dere prøvd lenge eller?
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 17. mai 2008 #8 Skrevet 17. mai 2008 ok. dem trodde d først med meg og. Var inne på sykehuset til undersøkelse uka før operasjonen. jeg nevnte da at jeg hadde vondt i høyre side. Men legen så ingenting at d kunne være xu. Men uka etter ble jeg sendt i hui og hast til sykehuset. Prøvd siden okt 07. Klaffet i mars, operert for xu 5.april. Driver med 2pp etter xu nå... Håper at d klaffer snart. Er spent på om den andre egglederen er frisk!! Legen som opererte meg sa jo at den var helt normal, så jeg får vel tro på han, men vil ha bevis snart, hehe har dere prøvd lenge da?
LilleFrøkenL Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. mai 2008 Hvor langt var du på vei da? vi er inne i vår 21 pp nå..så begynner å bli en stund! Den andre egglederen din er nok helt fin skal du se=) er nok ikke lenge før du sitter med en ny positiv test skal du se=) når har du ikm?
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 17. mai 2008 #10 Skrevet 17. mai 2008 var 5 uker på vei når legen trodde jeg hadde mistet. men d ble nesten 7 uker når jeg ble operert. Såg godt fosteret som var på feil plass på undersøkelsen før operasjonen. Rart å se, egentlig. Langt du var på vei da? Deres første dere prøver på og eller? Har IKM 31.mai.. Ja, håper d klaffer for oss snart
LilleFrøkenL Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 17. mai 2008 Ja det er ganske rart..jeg var 9 - 10 uker på vei når jeg ble operert! det er første vi prøver på ja..dere da?
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 17. mai 2008 #12 Skrevet 17. mai 2008 på vårt første vi og.. hvordan har du hatt d etter operasjonen du da? sånn psykisk.. Meg har d gått bra med, men d stikker litt i meg når jeg ser gravide, siden jeg kunne vært gravid jeg og, men sånn er d jo bare...
LilleFrøkenL Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 17. mai 2008 Det har faktisk gått veldig bra med meg og!men jeg kjenner det er ganske vondt når alle venninnene mine er gravide eller nettopp har fått! spesielt vondt å se hun ene,hun har termin 1 uke etter hva jeg skulle hatt! men som du sier,sånn er det bare! livet går videre uanz=) en dag blir det nok våres tur:)
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 17. mai 2008 #14 Skrevet 17. mai 2008 jepp og din tur er jo antakelig kommet etter 2 svaake positive tester :) denne gangen sitter den nok i 9mnd på rett plass :)
LilleFrøkenL Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 17. mai 2008 Jeg håper det=)men får vente till tirsdag og å se! stoler ikke helt på di testene..di var jo sååå svake og! får smøre meg med tålmodighet!
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 17. mai 2008 #16 Skrevet 17. mai 2008 jeg hadde 2 super svake pos billigtester når jeg var gravid (xu). Og test streken kom ca 5-10 min etter jeg tok testen. Så d er håp :) krysser fingrene for deg
LilleFrøkenL Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #17 Skrevet 17. mai 2008 Takk for d:)er jo ikke så lenge til tirsdag,så får snart vite om di testene stemmer!har litt symptomer også,men d kan jo også være at ikm nærmer seg!
LilleFrøkenL Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #19 Skrevet 19. mai 2008 Symptomene jeg hadde var nok bare pga tr,fikk den igår,2 dager før!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå