Gå til innhold

Og stillheten senker seg:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en hektisk dag. Mye farting frem og tilbake i dag, og en veldig sliten liten snupps begynnte å si hadet, da var det på tide å dra hjem.

Har sikkert mange fornuftige ting å gjøre, men jeg er forferdelig fristet til å legge meg i senga, ta et lite glass rødvin og se på stolthet og fordom (serien, hehe)

Men tviler på at mannen er helt med på det da, hehe.

Men jeg tror ikke jeg blir sen i dag, bakte til tre i natt og kjenner det i dag...

 

Men ungene har hatt en fin dag, og det er godt det =D

Guttungen vant lodd og kunne velge fra gavebordet, hmmm dfdsgavekort eller fargeblyanter til 10 kr..... gjett hva han tok, hoho. Og vi som skal til Danmark snart og greier, hehe.

 

Håper alle har hatt en strålende dag (tross været) store som små!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stemmer på at du tar med deg både gubben og glasset med rødvin til sengs:-)

 

Hyggelig å se dere idag:-)

 

Jeg skal snart ta med sambo og rusle en tur bort til bror:-)

 

Og jeg tar med en hel flaske rødvin:-)

 

Nå er de små i seng, og de store tar over homewatchrollen snart:-)

 

Kjekt med store jenter i familien:-)

 

 

Skrevet

Ja, hyggelig å se dere:)

Ja, det frister å gjøre det ja:)

 

Kjekt med store jenter ja, har vært en slik en selv en gang. Min mor sa det var deilig å kunne dra i butikken eller andre ting alene.

Tror det er rimelig mange år til det skjer her ja:P

 

Ha en koselig kveld videre!!

Skrevet

Og takk for at du slapp oss ut:) Da var ungene rimelig utålmodige:P

Skrevet

Skulle bare mangle.... jeg blir superirritert over bilister som ikke har skjønt smidighet!!

 

Så jeg slipper gjerne frem andre selv!!

 

Ha en fortsatt fin kveld dere også!

Skrevet

Attpåklatten du må ikke sperre folk inne altså.

Men godt du slapp de ut da, blir helt skremt jeg:-DDD

Skrevet

Hahahaha, ja det kunne kanskje se sånn ut. Men jeg var bare snill og stoppet for dem jeg, så de kom ut på veien fra parkeringsplassen. Kaos i trafikken på sånne dager vet du:-)

Skrevet

Her har det gått rimelig rolig for seg i dag, hvis man ser bort fra barnetoget. Det var en kald og våt opplevelse:o(

 

Etter det har dagen blitt brukt til å spise og spise mer:o)

 

Tok han ....hmmmmm fargeblyanter:-DD

 

Håper du får en fortsatt fin 17.mai kveld.

Rødvin og tv i sengen hørtes veldig deilig ut.

Skrevet

Phu... det var bra, tenkte kanskje du hadde en veldig mørk side, men det var det altså ikke:o))

Kidnapping ligger kanskje ikke for deg:-DD

Skrevet

Inspirert av siste års hendelser i diverse land tenkte du på?

 

Nei, mulig jeg er litt gæærn innimellom, men jeg er ikke stein hakkande sprø liksom;-D

Skrevet

Jeg visste at du ikke var stein hakkande sprø, men litt gal er du:o)))

 

Men som snill bilist var du mer gjenkjennelig:o))

Skrevet

17. mai er årets verste dag for småbarnsforeldre;=)

Jo da... det er moro for ungene! Og det er jo derfor vi står og vannkjemmer småtasser klokka ukristelig om morgenen!

 

Men følelsen av å kunne sparke av seg sardinboks-skoa...les bunadsko... er aldeles deilig!!! Å legge slitne små kropper og vite at de har hatt en fantastisk (og kvalmende-is-spise) dag er nydelig!

 

Derfor stiller vi opp til neste år også;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...