Gå til innhold

migrene....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ¨hatt vondt i hodet så å si i strekk i 2uker nå,var hos legen og det var nok migrene,men fikk ikke medisin pga ammingen...nå får jeg ikke småen til å sove og har så syyykt vondt i tinningene.paracet å ibux hjelper ikke..noen som har kjerringråd eller har tips å komme med ? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

STAKKARS DEG :( Søstra mi har fått en migrene medisin selv om hun er gravid så den kan nok du også ta. Spør gjerne en lege som er god på migrene (migreneklinikk). Eneste rådet er å sove, dessverre. Føler med deg nå huff

Har du vondt på begge sidene av hodet? For det som kjennetegner migrene er at det er vondt bare på ene siden av gangen, det sa en lege til meg.

Prøv å finn ut om det er noe som du spiser som utløser det. Med meg er det sjokolade, rødvin, melkeprodukter og light brus..

Skrevet

jeg brukte migea da jeg ammet. den kunne jeg bruke. er 6 år siden, så aner ikke om den finnes enda.

Men den virket litt på meg da, men tok ikke vekk hele migrena alltid.

Bruker zomig til vanlig når jeg ikke er gravid eller ammer.

Men du kan jo høre med legen om han kan skrive ut migea til deg :)

Skrevet

tuusen takk for tips og svar..ja jeg skal spør legen,skal tilbake om en uke.men han sa kun at jeg måtte ta paracet :\ ja jeg har kun vondt på en side om gangen,spesielt venstre..akkurat som tannverk bare i tinningen,skal følge med om det kan komme i forbindelse med noe også,,takker

Skrevet

gå på apoteket og kjøp migrenestift.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...