"spire nr 2 i magen" Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 har en jente på 4 månder som pleide å sove en god stund å sove 2 til 3 timer på dagen og så 1,5, men nå har hun rotet helt til dette. nå våkner hun alltid etter 30-45 min. det slår aldri feil!. når jeg går turer sover hun mye lengre men det finnest da grenser på hvor mye og lenge jeg skal gå hver dag!! Noen flere som har det slik? skal jeg kanskje gå turer heletiden, lar dere de bare være våkne da eller stresser dere med å få de til å sove lengre?
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Lar du henne stå ute i vogna si etter at du har trillet tur å hun har sovnet? Jeg triller en liten tur, til tuppa sovner så lar jeg henne stå ute, hun sover i flere timer. Men tar jeg vogna med inn i gangen da våkner hun!
"spire nr 2 i magen" Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2008 ja jeg har henne ute heletiden. hun vil bare ikke. hun sovner fint da jeg ligger henne ut, men etter 30 min er hun altså våken!
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Hmm, hender snuppa mi våkner til etter en stund etter at jeg har satt vogna i fra meg, men da går jeg bare ut, gir henne smokken å vugger litt på vogna. Da sovner hun igjen å sover lenge.. Funker ikke det heller?
"spire nr 2 i magen" Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. mai 2008 nei, hun våkner med en gang jeg stopper vogna. akkurat som om hun ikke klarer å komme i dyp søvn.
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 17. mai 2008 #6 Skrevet 17. mai 2008 Tar du henne opp med en gang, eller prøver du å trille litt igjen?
"spire nr 2 i magen" Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. mai 2008 jeg står vell å triller på henne en halvtime til en time. av og til slukker hun øynene og når jeg har stått en stund da så stopper jeg, men etter 10 min så er hun våken igjen. andre ganger så har hun et øye halvt åpent sikkert en halvtime også protesterer hun, men som sagt da triller jeg på henne. har holdt på med triller greien 2 timer pluss 2 i noen uker nå og det er sinnsynkt slitsomt.!
Marolla Skrevet 17. mai 2008 #8 Skrevet 17. mai 2008 Slik var mi også, men da hun ble mer aktiv så sov hun bedre igjen. Nå er hun 11 mnd og sover 2-4 timer i strekk en gang om dagen.
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 17. mai 2008 #9 Skrevet 17. mai 2008 Skjønner det er slitsomt ja.. Kan jo hende hun bare har en "periode" da, ettersom hun har sovet lenge før. Har ikke noen råd å gi deg egentlig men tror jeg ville ha fortsatt litt sånn som du gjør, så skjønner hun etterhvert igjen at hun skal sove. Eller prøve å legge henne i sengen da? Kanskje hun sover bedre der..? Men som regel liker de jo best å sove ute da...
Gjest Skrevet 17. mai 2008 #10 Skrevet 17. mai 2008 Mi har akkurat begynt med 30 min-intervaller på duppene nå, 11 uker. Irriterende, ja ... Kan stille klokka etter henne. Men som deg, kan bli noe lenger om jeg triller, men hun våkner hyppigere da også.
"spire nr 2 i magen" Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 17. mai 2008 hva gjør du da kitty08.? går du lange turer hver dag eller lar du henne bare våkne når hun våkner?
Gjest Skrevet 17. mai 2008 #12 Skrevet 17. mai 2008 Hun har en 30 min lur om formiddagen i 9-10-tiden, den lar jeg hun ha (inne i vognbaggen). Men så prøver jeg alltid å komme meg ut i 11-12-tiden, på tur (eller kafe eller andre ærender). Men da vil jeg jo gjerne at hun skal sove litt når jeg kommer hjem, men det har blitt fryktelig sjeldent nå, men har ikke satt henne ut o.l., før sov hun kjempegodt inne (vi bor i leilighet i Oslo). Ettermiddagsduppene prøver jeg heller ikke å påvirke. Da er det greit med 30-min økter synes jeg.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 17. mai 2008 #13 Skrevet 17. mai 2008 snuppa mi har sovet 30min dupper i flere mnd, samme om jeg går tur eller ei... en skjelden gang hun sover lenger, men da har hun enten vært våken lenge, eller sovet kortere på forrige dupp
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #14 Skrevet 17. mai 2008 Vesla mi på 4 mnd sover sjelden mer enn 30 min av gangen.. Sover hele natta da (9-10 timer..)
"spire nr 2 i magen" Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 17. mai 2008 snuppa mi sover også helenatten, altså 12 timer. så har vell kanskje ikke noe å bekymer meg over da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå