Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 har ¨hatt vondt i hodet så å si i strekk i 2uker nå,var hos legen og det var nok migrene,men fikk ikke medisin pga ammingen...nå får jeg ikke småen til å sove og har så syyykt vondt i tinningene.paracet å ibux hjelper ikke..noen som har kjerringråd eller har tips å komme med ?
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Hvis du bruker cerazette kan det være grunnen. Jeg har i mange år slitt med migrene. Etter fødselen begynnte jeg på cerazette. Sluttet etter 1,5mnd. Da hadde jeg gått med migrene i ca 5uker. Begynnte 3-4 dager etter jeg begynnte på de.
tryde Skrevet 17. mai 2008 #5 Skrevet 17. mai 2008 Gå på apoteket og kjøp migrenestift, det er en liten mentulatum stift som du smører på tinningen når du merker du får vondt i hodet og under hele annfallet, når du føler behov for det. den virker kjølende.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #6 Skrevet 17. mai 2008 Hei! Jeg har slitt med migrene i mange år, men kan ikke ta tablettene jeg bruker når jeg ammer. Legen sa jeg kan ta Paralgin Forte mens jeg ammer (og var gravid).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå