Gå til innhold

hjemmefødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei er det noen her som har erfaring med hjemmefødsel?har selv hatt en men veldig ufrivillig,og sjokket sitter enda i meg,alt skjedde så fort og husker egentlig ikke mye for jeg var jo ikke forberedt på fødsel hjemme...

denne gang som forøvrig er 6 gang (fikk nummer 4 hjemme)vurderer jeg hjemmefødsel....har hatt raske fødsler bak meg,den lengste var 3 timer så jeg er vel en av de heldige,med nummer 5 fikk jeg rier halv ni om morgenen var på sykehuset klokken 0958 og klokken 10.00 var hun ute i følge papirene,så jeg trenger deres erfaringer med planlagte hjemmefødsler og hva skjer etterpå?

håper på mange svar fra dere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg er førstegangsfødende og har ingen anelse om hvordan det er og føde hjemme, men jeg har vært med på hjemmefødsel igjenom jobb. Det virker jo veldig greit hvis du er forbredt på og klare deg igjennom fødselen uten smertestilliende. Du får jo jordmor og ambulansepersonell hos deg ( hvis de vinner seg til deg i tide) :)

Du vet vel mer enn meg om hvordan det var, men det som skjer etterpå er at du blir med ambulasnen til sykehuset, så blir du vel der i et par dager. De sjekker morkaken din osv :)

Du vet vel sikkert dette fra før, men det er det beste svaret jeg kan gi deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...