Noah-gullet Mai-08 Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Er i uke 40 på tirsdag,å begynner å bli litt utålmodig av å vente nå.. En venninne av meg sa jeg kunne drikke et lite glass rødvin,for å få fortgang i riene..men tror ikke jeg skal det altså. Noen som vet om dette har funket på andre,om det er farlig osv?
Nr3påG3jenter:) Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Jag gjorde det sist den dagen jeg hade termin, var sååå lei! Men ikke kom det nån bebis, 12 dager på overtid ville hun ut
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 Jeg har hørt om denne metoden før, men er generelt skeptisk til alkohol under svangerskapet... Vet jo at det skal godt gjøres å skade forsteret når du er så langt på vei, det er jo som regel i utviklingsfasen at det går galt med tanke på giftstoffer, men jeg ville heller valgt en tryggere vei. Sex fungerer tydligvis, for sperm modner livmorhalsåpningen eller noe slik at fødsel kan fremskyndes, og også aktivitet, gå en tur eller løpe litt i en trapp;) Ville heller prøvd noe slikt enn alkohol, men jeg er førstegangs, så jeg har ingen egen erfaring på dette punktet...
trilletrulte Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Jeg er ganske i mot alkohol under svangerskapet jeg da, så jeg ville forsøkt et eller flere av de tusen andre kjerringrådene istedet:) Men det er jo de som sier at det virker, spesielt litt nedover i europa har jeg inntrykk av. Litt tilfeldig, tror jeg, skeptisk som jeg er.. Lykke til med fødselen!
Djoolia 07+08+12 Skrevet 17. mai 2008 #5 Skrevet 17. mai 2008 Jeg drakk en hel flaske alkoholfri rødvin sist gang,det hjalp ikke i det hele tatt. Usj som jeg hater rødvin,huska jeg svelgte den ned med vann.
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 17. mai 2008 #6 Skrevet 17. mai 2008 Tror de mener at det er alkoholen som hjelper, ellers kunne man jo bare drukket druejuice;)
Gjest Skrevet 17. mai 2008 #7 Skrevet 17. mai 2008 Har prøvd det aller meste selv, men alkohol og lakserolje styrer jeg unna, er så redd det skal stresse den lille. Dessuten har jeg lite til overs for barn og alkohol, enten de befinner seg inni eller utenfor magen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå