Gå til innhold

Jeg fant , jeg fant!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant dere!!!!!!!

Etter mye leiting, men her er jeg!! Dere er sikkert helt ute av dere av savn;=) Hæhæhæ:=)

Vi er endelig tilbake i Noreg etter en regnfull ferie på Mallorca! Godt med ferie har det vært... men jeg synes jammen det hadde vært greit å komme ut av jeansen og slippe ullteppet når man er i varmere strøk:=/

På hjemmefronten har det vært litt av hvert mens vi var borte....

Russepjokken ble innlagt sykehus... fikk telefon fra en av hans kamerater en sen kveld .... det var helt for j----elig for å si det slik.... å være så langt borte uten å kunne reise rett til ham og bli skikkelig oppdatert. Men det gikk bra... han var hjemme igjen dagen etter.... med ryggen prydelig dekorert etter en engangsgrill......

Andre guttungen.... vel....han klippet håret og farget det svart....;=) ....

ELLERS... så har det gått greit:=)

Fortsatt ingen som ønsker seg nydelige gule kattunger?????? hehehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hjem kjære deg:-)

Så grusomt å få en sånn beskjed!!! Uff, da er det helt for jævlig å være langt unna som mamma ja!!! (jeg skrev hele ordet jeg;-)

Men godt han kom hjem allerede dagen etter, det er vel et godt tegn?

Klippe seg og farge håret svart ja.......hvem har ikke opplevd en sånn historie eller to med tenåringer i huset;-D

Min eldste farget håret mørkebrunt dagen før konfen sin hun!!!!!!!!!!!! Jeg begynte å grine husker jeg.......men hjalp det da? NEI!!!! Hun var strålende fornøyd hun....

Så utrolig kjipt med dårlig vær når man først reiser sydover......det skulle ikke vært lov!!! Men godt å ha hvilt seg litt da:-)

Jeg er glad for at du fant oss her inne, og håper vi ser masse mer til deg fremover:-) Du har vært savnet med din herlige tilstedeværelse og vanvittige humor!!!

VELKOMMEN!!!

Og hilse gubben:-)

Klem

Skrevet

Hei og hå, fint at du fant fram, ellers kunne vi kjøpt en GPS til deg:o))

Ja det var jo fin beskjed å få.

Jeg har hatt motsatt jeg da, ble innlagt på sykehus i Tyrkia. Men sa ingenting til mamma før jeg kom hjem:o)

Dessuten er jo engangsgrillen langt bedre på bakken enn på ryggen.......

Litt hårfiksing er ikke det verste man kan oppleve vel, det vokser ut igjen.

Og det finnes laaaangt verre ting de kan finne på:o))

Vi har savnet deg med eller uten dårlig vær, så vi er veldig glade for at du vil leke litt med oss...

Skrevet

Hehe... engangsgrillen ble ledsaget av over 3 i promille!!!!! Frykelig farlig for en guttevalp som har drukket alkohol veeeeldig få ganger....

Det gikk fort opp for meg at engangsgrillen var hellet i uhellet.... Jeg tror faktisk at hvis han "bare" hadde blitt full og kollapset... ja da er det ikke sikkert at han hadde overlevd natta. Ifølge sykehusepikrisen...så er de helt enige... Jeg er ganske sikker på at hadde han vært "bare" full...så ville ikke de andre i russeflokken brydd seg så mye om at han hadde blitt liggende i ett buskas..

Han har lært en lekse gutten.... for han har vært sjåfør resten av russetida.....

Skrevet

He he he, ja det er bedre å kjøre enn å ha hangover.... Og det kan man vel kalle den fyllekula.....???

Skrevet

......Vi har hatt det litt moro med stakkaren i dag ja.... Spesielt da Snuldermannen sto og grillet.... Og ropte at vi måtte verne grillen for overfallsmannen....

Skrevet

Stakkars gutten......sikkert veeeldig fornøyd med å bli minnet på hendelsen igjen og igjen;-D

Skrevet

Velkommen hjem,og godt at du fant frem hit da =))

Ille å høre om "grillpartyet" til russetuusen din.huff,det måtte være grusom beskjed å få så langt unna.

Men det endte jo godt,heldigvis.Han holder seg vel unna både drikke og grill i ei stund nå vet jeg ;o)

Skrevet

Velkommen hjem!!!

Godt å høre at dere alle er vel hjemme og hele ;-) Hørtes ut som både ferien og action-nivået kunne ha vært bedre... Men godt det hele endte godt!!!

Har faktisk prøvd å overtale gummismannen om de kattungene, men intet hell der, nei.

Skrevet

ang kattungene dine.

Kan godt ta di jeg,hvis du tar mine 6.....Er såååååå søte at...

En rød,en svart/brun/rød,en rød/hvit/grå fllekkete,to svart/hvite,og en grå/svart stripete.Di egner seg sikkert som tøffler etter hvert,langhåra som di er...

(jada,lei kattunger)

Skrevet

Hoho LatterKlatten!!! Det ville vel vært ett heller dårlig bytte i min favør;=)

Skrevet

syns det er et godt bytte jeg =)

Ta tre,få tre på kjøpet....hahahaha c",)

å så blir jo du kvitt dine da,hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...