Solitude Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Finnes det noe tinglysninger eller annet på nett eller kan man ringe et sted for å finne ut hva andre tomter i områder har blitt solgt for ? Har prøvd å google men kommer ingen vei her, tenkte kansje noen har hadde peiling Har taktst på tomten her men ønsker å vite hva andre tomter har blitt solgt for for å sammenligne pris. Det kommer ut en liste i lokal avisen regelmessig og der står det jo hvilken eiendom/tomt det gjelder og pris osv. Men finner ikke noe på nettet, tror dere man kan ringe avisen og høre om det gik an å få kopier over en viss periode ?
brooklyn Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 på bt.no er det noe som heter eiendomssøk. Om du har adresse eller bruksnummer/grunnummer kan du søke på det der, og hva andre tomter har blitt solgt for tidligere, hivs det er etter et visst årstall (som ejg ikke husker hva er...) Vi har ihvertfall brukt det søket ifm huskjøp.
Tommage♀♂ Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 Kommunen bør vel ha en oversikt? Men goft mulig du kan få det av avisa også, det er jo offentlig informasjon
Solitude Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. mai 2008 TUSEN TAKK !!! Var inne på bt.no og fant det jeg var ute etter... Merkelig at det går fortere å finne fram til info med å bruke finndinbaby.no i motsetning til å sitte en time og prøve å google seg fram til svaret Du sparte meg mye tid
brooklyn Skrevet 17. mai 2008 #5 Skrevet 17. mai 2008 er mest begeistret for at du kaller det finndinbaby.no:)))
Solitude Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. mai 2008 hehe, finndinbaby.no er lånt ifra et tidligere innlegg fra noen. Husker ikke hva innlegget handlet om men syntes det var passende å kalle siden for finndinbaby.no Man får jo svar på alt mulig rart, og som regel tar det ikke lang tid å få svar Satt her i en HEL time og googlet og googlet og ble mer og mer frusterert og tenkte at jeg måtte ligge i tlf på mandag for å finne fram til rett informasjon... Og så kommer du med svaret på 1-2-3 Genialt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå