Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Jeg er ganske grønn på området, har ammet i 5 1/2 mnd, men nå er det slutt. Lillegutt vil ikke lenger ha pupp, og etter å ha pumpet og pumpet har jeg nå bestemt meg for å kaste inn håndkle mht. ammingen. Har sett noen med litt store babyer som har med seg pulver i en flaske, tilsetter litt kokende vann og deretter fyller opp med kaldt vann fra springen for å få passe temperatur. Er dette trygt? Hvor tidlig kan man i såfall begynne med dette?
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Med engang du lar barnet ditt drikke vann fra springen så er det greit. Jeg gjorde det da han var knappe 6 mnd.
Barbafin Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 Skulle være trygt nok, men du kan jo bruke flaskevann hvis du er usikker.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Jeg har ferdig kokt vann på flaskene, varmer 40 sek. i mikroen og tilsetter pulver Viola!! Ellers så, når jeg er ute på tur(handler etc) har jeg med en termos med kokende vann, og kaldt vann (kokt) i flaske, blander og tilsetter pulver Ellers så har jo de fleste steder mikro og kan varme Ville nok kokt vann litt til..
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #5 Skrevet 17. mai 2008 Butterfly,jeg gjør det samme... Men hva gjør du med tanke på malten? Ble veldig usikker på det...
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 17. mai 2008 #6 Skrevet 17. mai 2008 Jeg har malt oppi vannet når det er kokt =) Dvs. det vannet jeg har i flaskene.. Så det ikke blir for mye.. Men nå begynner han å bli såpass "stor" 3,5 mnd, så jeg har begynt litt med svisker hjelper bedre!! Blander kun for en dag av gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå