Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på 1 1/2 måned og har det problemet at han gråter hele tiden! Går ikke ann å trøste stakkar lille gutten min og jeg er så ufattelig sliten, jeg får ikke nyte den første stunden av min sønns liv når han gråter 80% av tiden han er våken! Prøvde å fortelle det til barnelegen på 6 ukers kontrollen, men hun var ufattelig lite forstående og mente at han gråt normalt. Men etter det jeg hører skal ikke et barn gråte SÅ mye.

Hjelp meg noen, jeg trenger å få nyte de første ukene av sønnen min sitt liv så jeg ikke ender opp på psykiatrisk, for i denne farten er jeg det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, vanskelig å si hva det kan være.. Ammer du? Har du nok melk? Kolikk? Overtrett? Overstimulert? Hvordan er døgnrytmen deres? Må liksom vite litt mer før jeg kan hjelpe deg!=)

Skrevet

hei!

nei, det er nok sikkert ikke så veldig koselig..

men når han gråter, er det til bestemt klokkeslett..?

da emilie var liten så gråt hun utrøstelig fra 19-23 hver eneste kveld. det tok aldri feil.

så vi tok henne med til kiropraktor og hun hadde kolikk. etter 3 behandlinger var gråtinga borte..

kanskje det er det han har..?

prøv med litt sukkervann. 1 dl vann og 2 ss sukker som du blander sammen og koker opp, kjøl det ned så det blir lunket og gi litt på flaske

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...