Gå til innhold

For en ufattelig kjedelig dag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stod opp og var i strålende humør i dag (til tross for russen som vekket dattra vår før 6 i dag tidlig, etterfulgt av kanoner som hørtes ut som de sku sprenge huset vårt, også til slutt korpset!) Og jeg som er sinnsykt morragretten vanligvis.

Men, humøret holdt ikke lenge. Først var alle sure og gretne, og ingen var fornøyd med klærene sine, eller håret eller noe som helst.

(skulle ikke tro at gutter på 4 og 6 år brydde seg så veldig om hvordan dem ser ut på håret...men det gjør altså mine).

Når vi omsider kom oss ut døra, somewhat desent antrukket, og gikk i tog og frøys, og kom oss på skoleplassen, kjøpt is og brus, og kake og pølse osv. Så stakk gubben for å hjelpe til med lekene, og der stod jeg alene med 3 unger, og fikk lettere panikk når den mellomste forsvant i mengden, og den elsdte hang rundt foten min som en klegg, og minstejenta var ikke fornøyd med å sitte i vogna.

Så var det så sinnyskt kaldt, selv om vi egentlig har hatt en fin dag, med opphold, og delvis skyet og sol.

Jeg ble ikke lenge på skolen før jeg dro ungene med hjem, og der kubbet jeg og minstejenta på hver vår sofa. Guttene har gått for lut og kaldt vann resten av dagen. Jeg var helt utslått. Mannen kom ikke hjem før i 5 tiden.

Har skikkelig dårlig samvittighet for at jeg tok ungene med hjem så tidlig.

Off, syns 17.mai er bare stress jeg. Tror jaggu meg vi skal ta oss en tur til syden til neste år på 17. ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff, ikke lett.. hehe... var på sofaen så og si hele dagen jeg da..! har ike unger enda som jeg mååå ta med ut så!

boikotta hele 17 mai jeg..

når du snakka om kanoner osv, bor du i tønsberg?

Skrevet

Nei, jeg bor ikke i Tønsberg, jeg bor på Vestlandet :-)

De fyrer 3-4 skudd kl.07 hver 17.mai. Smeller noe helt vanvittig!!

Ja, hadde det ikke vært for ungene så hadde jeg også boikotta hele 17.mai hvert år :-)

Jeg er ikke noe patriot...he, he!

Skrevet

Jeg har foresten byttet nick, så det var jeg som skrev hovedinnlegget ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...