Gå til innhold

Har hatt så fin en dag i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt familien min fra stockholm på besøk som har feiret dagen sammen med oss. Bror med samboer, lillesøster og stemor. Vært sammen med svigerfamilien og barna har storkost seg. Gått barnetog, folketoget, hatt nydelig vær (litt småskurer, men det teller vi ikke med) Spist nydelig mat, og i år fikk jeg bunad. har ønsket meg det hele livet. Følte meg råvakker idag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt :-) Vi har og hatt en flott dag!

Hvilken bunad har du fått?

Skrevet

Blå nordlandsbunad, og jeg må bare få lov å si at den er råvakker :)

Skrevet

Ja den er kjempe flott! :-) Og man føler seg veldig fin i bunad altså! Skikkelig gøy å bruke (sier jeg som MÅ få sydd ut bunaden min så jeg kan bruke den igjen! Men drøyer til jeg ikke er gravid og ferdig med amming, tror nok det er lurest hehe)

Skrevet

Det er en av de vakreste bunadene jeg vet om. Den er nydelig.

Hyggelig med et positivt innlegg :-)

Skrevet

Så heldig du er1 Har også fått den blå nordlandsbunad, men det rakk ikke Å bli ferdigsydd til 17. mai, veldig lei meg for det. :o(

Har faktisk hatt en fin dag i dag vi også, til tross for vind, snø og kulde. Gått i tog (som heldigvis holdt et høyt tempo så man ikke frøs ihjel), vært på skolen og spist kake og vært på familieselskap hos mamma. Ungene er storfornøyde og fortsatt høy på sukker. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...