Gå til innhold

ville dere reist til dyreparken i sv.skapsuke 38??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren vår sitt høyeste ønske er å få se showet til kaptein sabeltann.

men de begynner jo å gå så sent.....jeg har termin 23.juli og første lørdagen de har visning er 12.juli.

Kan legge til at jeg bor i stavanger.....ca 3 timers kjøring fra kr.sand.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, hvorfor ikke... er jo sjukehus i Kr.sand også... Jeg skal dit i min 37 sv.skapsuke... Hehe... bor langt unna vi å...

Skrevet

Nei, det hadde jeg nok ikke gjort.

Skrevet

kanskje vi skulle prøvd på det da!!!! :)

Skrevet

Så lenge du er i form så går det vel greit det:)

Husk og ta med deg "fødebagen" og noen ekstra håndklær....sånn just in case;)

Skrevet

hehehehe.......ja det må jeg jo kanskje ha med meg ja;) takk for tips!!!

Skrevet

Ja, hvis det er ikke noe som tilsier at du ikke bør så hadde jeg gjort det!! Vi og var der 2-3 uker før termin....(fra stavanger). Var faktiskt på sykehuset der og. Hadde rier/kynnere og de trodde fødelsen snart kom til å komme i gang. Så ble bedt om å kjøre hjem igjen med en gang... hehe, det gikk bra det og :)

Skrevet

Tja, dyreparken er stooor og det blir mye trakking hvis dere skal se på dyrene også.

Utover det, er det jo kjempekos der.

Skrevet

Jeg hadde ikke orket. I uke 38 hadde jeg store problemer med å trekke pusten skikkelig og hadde ikke orket å stå i kø eller å gått helt fra parkeringsplassen og inn til scenen, men føler du deg i superform nå, er det jo godt mulig det ikke er noe problem. Med tanke på at det er nærme termin og fødsel så er du like trygg i Kristiansand.

Skrevet

Ja det burde vel gå fint det? 3 timer er jo ikke så lang kjøretur, og om fødselen skulle sette i gang så har de jo sykehus i kristiansand også om dere ikke rekker hjem :)

Skrevet

Ikke søren.

Jeg er i uke 39 nå og forrige uke virket jeg ikke i det heletatt!

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Føder du der er du forplikta til å kalle ungen Julius.

Skrevet

Jeg hadde ikke orket....Nå har jeg aldri opplevd uke 38 siden jeg fødte i uke 37, men jeg orka knapt å gå til byen på slutten av graviditeten (10 minutter å gå, 20 minutter med bekkenløsning). Men hvis du er i form til det, peis på! ;-)

Skrevet

hahaha.....julius ja......skal foreslå det for samboer jeg;) hahaha.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...