Gjest Mylian *2pp* Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Vet ikke, men jeg lurer på hva fornermet betyr!
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Jeg tror det er når man ser ut som Vikingskipet fra alle vinkler.
Gjest Skrevet 17. mai 2008 #5 Skrevet 17. mai 2008 Er kanskje det du blir av å ete pottis på håndballkamp..?
Abra Makabra Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. mai 2008 Mange gode forslag her. Kjenner at jeg begynner å lure litt på hva 'halltynn' kan være for noe, men det er kanskje materiale for en annen tråd, en annen dag.
Geeeorg Busk Skrevet 17. mai 2008 #7 Skrevet 17. mai 2008 Åhhh dere er bare stokk dumme alts-åå. På velutstyrte møbelforretninger finner man lekre speil med intelligent glass, de gjør at man ser feitere ut. Meningen er at disse skal henge i "hallen" (må uttales på britisk), altså i gangen for dere bondehøner. Poenget med disse finessene er at når man går ut av døren tror man at man er feitere enn det man er, noe som da produserer en rus av lykke og glede når man ser seg selv i butikkvinduer og slikt. "Åhh gid - så tynn jeg har blitt!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå