Gå til innhold

Hvordan ble dagen?


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Her ble den fantastisk :-) Sol og fint vær! Litt småkaldt, men ikke verre enn at vi kunne gå uten jakke! (så på nyhetene nå hvordan det var på østlandet og nordnorge!! Føler med dere!)

 

Frokosten ble en suksse :-) Var kjempe koselig! Dro til byen etterpå og fant en fin plass og stå og se toget, rett utenfor et hotell så jeg bare kunne gå inn og sette meg i lobbyen når jeg ble sliten, helt perfekt.

 

Dro hjem til et vennepar på rømmegrøt og spikkemat etterpå, og veldig koselig. Magnus var godt fornøyd og ligger og sover søtt nå.

 

Gratulerer med dagen alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her gikk vi først i barnetoget, så var vi med på aktivitetene, spiste pølser, is og kaker. Så var det hjem for en lur midt på dagen.

Etter det kom det besteforeldre og gamletanter på middag. Samboeren har stekt hjortestek med tilbehør og det var kjempegodt!!

Så kaker, is og vafler sammen med venner med barn som kom på besøk.

Benjamin var sliten og trøtt og sovna med en gang han la seg ;) Har vært en kjempefin dag for oss alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en kjempe fin dag. Fant frem alt vi hadde av ullundertøy og hadde det under bunadskjorter og skjorter osv. Det og ullgensere utenpå så gikk helt fint. (Var 7 pluss og vind)

 

Det var veldig koselig å gå i tog. Her går vi tilsammen med pause på Aulestad, i 2 timer godt og vel. På Aulestad (Bjørnstjerne Bjørnsons hjem) fikk ungene saft og boller. Det var Bjørnstjerne som begynte med det. Kristoffer sin klasse sang to sanger. Ordentlig koselig, syns mammaen hans i alle fall...

 

Etter toget reiste vi til Lillehammer og åt på Mac Donalds. Det er vår egen lille tradisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært KALDT men en flott dag... Tog i byen, tur til farmor og far, så hjem og hvile litt før aktiviteter i parken. Nå ikveld har vi hatt besøk av et nabo-par på litt mat... William sov veldig sent, så synger ennå i sengen... Men det har vært en FLOTT dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tok en rolig morgen, dro til bror og så på en nevø og en niese i barnetoget der kl 11:30. Linea syntes ikke det var så gøy, kaldt og regn og trommer som bråkte mye mer i virkeligheten enn på tv. Mamma og pappa var der også og etter at toget var ferdig kom min andre bror med familie også. Etter litt prat stakk vi til svigers for å spise en rolig lunsj (orket ikke å være tante i dag... blir mye med alle disse unga). Men jaggu kom ikke søster til NT med mann og barn etterhvert også. Fikk likevel slappet godt av og følt at dagen ikke var så stressende. Lå på sofaen hos svigers og slappet av mens jeg skravlet med dem (blir så godt tatt vare på og føler meg som hjemme der). I seks tiden dro vi hjem. Da har Linea i løpet av en dag altså truffet alle besteforeldrene, alle tanter og onkler og alle kusiner og fettere minus en stefetter på 17 og eldste fetteren på 10 som var sammen med avlasteren sin og så på toget i Oslo. På tross av været så har vi hatt en flott dag og nå har NT satt på filmen vår også (Moulin rouge), så da blir det jo bare enda bedre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen var kald - det snødde på morgenkvisten! Vi så på barnetoget og musikk-korpsene, masse å se på for en liten gutt. Ingen orket is, det var bedre med votter og luer på... Nevnte jeg at det var kaldt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...