Gå til innhold

Lille store Adrian kom 5 uker før termin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

2. mai kom lille Adrian til verden ved setefødsel, noe som gikk kjempefint!!

Vannet gikk kl 07, kl 08 ankom vi sykehuset og riene startet og kl 14.35 var han ute. Rimelig fort gjort for en førstegangs. Han kom 5 uker før tia og trengte litt starthjelp,så legene tok han med seg rett opp på nyfødtintensiven der han fikk blodoverføring,væske og oksygen. Han var blå/svart på rumpa og lårene siden han satt litt fast og de var nødt til å rive litt i han for å få han ut. Disse blåmerkene forsvant heldigvis etter et par dager sammen med ømheten.

Vi måtte være på sykehuset i 14 dager, noe som var litt slitsomt for oss alle,men så absolutt nødvendig. De er så flinke på nyfødt her på Lillehammer!! Men det var deilig å komme seg hjem å få det hele og fulle ansvaret selv da! Så nå nyter vi dagene og nettene sammen med sønnen vår, og håper at han fortsetter å være like rolig å medgjørlig framover som det han er nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer med lille adrian:))

hvor stor var han da han kom?

har 5 uker til termin selv nå.:)

Skrevet

Tusen takk :)

Han veide 3 kg, så han var rimelig stor for alderen. Neste sv.skap må jeg teste meg for sv.diabetes for de tror at jeg kan ha hatt det siden han var såpass stor. Ville nok vært rundt 4.5-5 kg om jeg hadde gått tia ut :S det hadde ikke vært så behagelig mtp seteleie gitt..

Håper at du holder ut i 5 uker til da, for det holder med 3-4 dager på sykehuset :)

Skrevet

Så koselig :) Gratulerer!! kanskje like greit at han kom litt før når han var så stor:p

Jeg har selv planer om å føde på Lillehammer, godt å høre at de er flinke der borte:) Nå gleder jeg meg masse! Bare synd det er så lenge til lillegutten min kommer:( Har igjen 7 uker jeg...

Skrevet

Jeg kan ikke annet enn å skryte av alle på Lillehammer!! selv med stappfull avdeling klarer de å ivareta alle. Det er bare å glede seg ja!! men ikke ønsk at nurket ditt kommer før i uke 37-38 da tidligst. Det er så mye bedre for dem å bo i magen til da.... ;) Selv om at de klarer seg utenfor magen før den tid da...

Lykke til med kommende fødsel og barselstid!!

Skrevet

Gratulerer med vellykket for tidlig setebarn! Saa fantastisk aa hoere at det gikk saa bra. Nyt tiden og kos deg i sommer. Har selv setebarn, de kommer den veien fordi de er saa bestemte.... ;o))) Du vet, setter haelene i bakken som det foerste de gjoer, hehe....bare vent til fortsettelsen. Jeg har verdens mest bestemte datter og det er bare en fryd. Lykke til videre.

Skrevet

heihei og GRATULERER igjen ;)

Er det ikke mulig å skrive til deg privat da? Husker neimen ikke navnet ditt heller jeg da.. hehe.. Moren til Adrian eller "bebii kom 5 uker før tiden" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...